  • 11. Data: 2005-12-08 20:39:14
    Temat: Re: Praca w Sadzie
    Od: "Leszczak" <s...@g...pl>

    aktualnie aplikant zarabia około 1100 zł na rękę, podobnie jak nowo przyjęty
    do sądu pracownik w stopniu referenta stażysty (dokładnie 1096,40 złotych).
    Po pomyślnym zdaniu egzaminu sekretarskiego zarabiasz od 1200 do 1600
    złotych w zależności od wyników tego egzaminu. Przynajmniej w Łodzi.

    pzdr Michał.

  • 12. Data: 2005-12-08 21:18:42
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości
    > Miałaś niezłego fuksa, że akurat potrzebowali szybko kogoś a nikt z
    > rodziny i znajomych nie szukał tam pracy.

    Za to teraz mam przerąbane :( i szukam innej pracy.

    Aga

  • 13. Data: 2005-12-08 21:24:10
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    W Poznaniu jest z zarobkami podobnie, a należy liczyć że w całej Polsce jest
    tak samo - ta sama ustawa o pracownikach Sądów...
    Jedynymi w pełni skomputeryzowanymi wydziałami są KRS i zastawy, pozostałe
    to od przypadku do przypadku.
    Jednak komputery nie wykluczają istnienia akt ich szycia itp. czynności.
    Również odradzam, ale jak ktoś bardzo chce...

    Aga

  • 14. Data: 2005-12-09 11:00:53
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lyntus" <T...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Orientuje sie ktos moze czy trudno sie dostac do pracy jako urzednik w
    > Sadzie?

    NTG

    pl.sadownictwo i ogrodnictowo.pl

  • 15. Data: 2005-12-10 07:24:46
    Od: ubisses <u...@w...pl>

    Mithos napisał(a):

    , nic nie jest
    > skomputeryzowane),

    Nie we wszystkich sądach tak jest. Są sądy juz całkowicie
    skomputeryzowane, tj. każdy sędzia i sekretarz ma komputer na biurku,
    komputery są włączone w sieć plus dostęp do netu i na każdym dostęp do Lexa.

    Pzdr.

  • 16. Data: 2005-12-10 22:24:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ubisses napisał(a):
> [...]
    > skomputeryzowane, tj. każdy sędzia i sekretarz ma komputer na biurku,
    > komputery są włączone w sieć plus dostęp do netu i na każdym dostęp do

    a potem się obudziłem :)

    KG

  • 17. Data: 2005-12-11 10:19:09
    Od: ubisses <u...@w...pl>

    kam napisał(a):

    > a potem się obudziłem :)

    Czyli moje życie jest snem, gdyż taki sąd jest w mojej miejscowości. :-)

  • 18. Data: 2005-12-11 13:47:49
    Od: "Lyntus" <T...@o...pl>

    > Czyli moje życie jest snem, gdyż taki sąd jest w mojej miejscowości. :-)

    A pracujesz w tym Sądzie? Jesli mozesz to powiedz jako kto i jak się tam
    dostales (tylko szczerze). Jestes moze po prawie?

    Thx

  • 19. Data: 2005-12-11 14:34:19
    Od: ubisses <u...@w...pl>

    Lyntus napisał(a):

    > A pracujesz w tym Sądzie? Jesli mozesz to powiedz jako kto i jak się tam
    > dostales (tylko szczerze). Jestes moze po prawie?

    Pracowałem. Dostałem się zdając egzamin na aplikację sądową.

    Pzdr.