  • 1. Data: 2005-12-07 10:46:12
    Temat: Strych - prawo budowlane
    Od: "wsa" <wsa[@poczta.onet.pl]>

    Witam, czy właściciel (deweloper) może sprzedać pomieszczenie w budynku
    wielorodzinnym, które nie zostało ujęte w inwentaryzacji jako lokal
    mieszkalny lub pomieszczenie przynależne? Zakładam że pomieszczenie to (np.
    ślepy strych) nie jest niezbędny do korzystania przez właścicieli z własnych
    lokali i nieruchomości wspólnej (tak jak np. klatka schodowa, bo tej zapewne
    nie można sprzedać).

    Witek

  • 2. Data: 2005-12-07 11:50:02
    Temat: Re: Strych - prawo budowlane
    Od: gogo <g...@i...pl>

    wsa napisał(a):
> [...]
    > lokali i nieruchomości wspólnej (tak jak np. klatka schodowa, bo tej zapewne

    Myślę, że może sprzedać wszystko, co mozna wyodrębnić ze "wspólnej
    części" budynku. Na pewno każde pomieszczenie, ale nie tylko , bo i np.
    otwart miejsce garazowe w piwnicy

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-12-07 11:55:19
    Od: "wsa" <wsa[@poczta.onet.pl]>

    Użytkownik "gogo" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Myślę, że może sprzedać wszystko, co mozna wyodrębnić ze "wspólnej części"
    > budynku. Na pewno każde pomieszczenie, ale nie tylko , bo i np. otwart
    > miejsce garazowe w piwnicy

    i miejsce parkingowe na terenie wokół budynku również ? Tego chyba jednak
    nie.

    pozdrawiam Witek