eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew wymierzony przeciwko Polsce › Re: Pozew wymierzony przeciwko Polsce [Odpowiedzialność Skarbu Państwa za komplikacje po szczepieniach OBOWIĄZKOWYCH]
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew wymierzony przeciwko Polsce [Odpowiedzialność Skarbu Państwa za
    komplikacje po szczepieniach OBOWIĄZKOWYCH]
    Date: Sun, 15 Jul 2018 00:42:35 +0200

    W dniu 2018-07-14 o 22:47, A. Filip pisze:
> [...]
    ionego-dziecka-pozwali-polske-z-powodu-powiklan-chca
    -miliona-zlotych.html

    > [...]
    >
    > IMHO Raczej po kilku+ latach wygrają ale nie aż tyle.
    >
    > Pierwsze źródło:
    > http://www.rp.pl/Zdrowie/306179987-Panstwo-pozwane-z
    a-szczepienie-z-powiklaniami-rodzice-chca-miliona-zl
    otych.html

    Cały czas mam przed oczami to śliczne umęczone , umierające dziecko ,
    któremu zaplikowano zanójcze szczepionki zaraz po urodzeniu się.

    --
    animka