  • Data: 2018-07-17 15:11:25
    Temat: Re: Pozew wymierzony przeciwko Polsce
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 13:12:03 +0200, Stokrotka napisał(a):

    > A jakie to ma znaczenie?
    > Ja nie mam dzieci, i jestem gorliwym pszeciwnikiem masowego, pszymusowego
    > szczepienia dzieci.
    > Szczepienia powinny być dostępne i nieobowiązkowe.
    > Darmowe pod pewnymi warunkami.

    Jasne. Szkoły też powinny być nieobowiązkowe i płatne na dodatek. Pewnie
    wtedy paru durniów (nie będę pokazywał palcem ale jak strzelę w ten rudy
    łeb:) nie nauczyło by się pisać i nie musielibyśmy czytać ich głupot. A
    co tam pisać, pewnie by nie dożyło wieku szkolnego. No, ale czego się
    spodziewać po katolickim ciemnogrodzie.
    --
    Jacek
    I hate haters.