  • Data: 2018-07-18 15:56:35
    Temat: Re: Pozew wymierzony przeciwko Polsce
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne. Szkoły też powinny być nieobowiązkowe
    > i płatne na dodatek.

    Co do obowiązkowości to jest to dyskusyjne.
    Właśnie np ze względu na zdrowie i zarazki.
    Obowiązkowy powinien być np co roczny egzamin,
    jeśli delikwent zda, może daje uczyć się sam.
    Co do opłat: warunkiem może być wiek :
    i w odniesieniu do nauki, i w odniesieniu do szczepień.
    Obecnie nauka dla dorosłego bywa płatna i tak ma być.
    Darmowa ma być do końca nauki, a nie kiedy kto ma pomysł by się zacząć
    uczyć, niby czemu 85 latek ma darmowo uczyć się sposobu budowy tuneli w
    kopalni?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)