  • Data: 2008-01-07 12:53:44
    Temat: Re: Pozew w postępowaniu upominawczym - do jakiej kwoty
    Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Naprawdę wyczytałeś "upominawczym", a nie "uproszczonym"?

    Moj blad, chodzilo o uproszczony.

    > Pozew w postępowaniu uproszczonym składasz do kwoty 10 000zł. Czyli w
    > tym przypadku piszesz normalny pozew (nie na formularzu), w którym
    > możesz się domagać wydania nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym
    > (to nie jest postępowanie uproszczone).

    Czym sie rozni postepowanie upominawcze od uproszczonego? Wiem ze to
    pierwsze dluzej trwa i kosztuje wiecej (pozew), ale czy to wszystko?

    Okolo rok temu zlozylem pozew do sadu na inna firme (ponizej 10 tys zl),
    wszystko poszlo gladko i szybko (jak na Polske :)), komornik zaja konto
    i pieniadze dosyc szybko odzyskalem. Boje sie ze przy upominawczym
    postepowaniu wszystko bedzie sie ciagnelo o wiele dluzej..

    Pozdrawiam
    Piotr