  • 1. Data: 2004-03-19 07:56:53
    Temat: Pozew sądowy- jak napisać???
    Od: "Miranda" <g...@o...pl>

    Witam :)

    Poszukuję kogoś, kto wie jak napisać pozew do sądu o rozwiązanie umowy
    dożywocia. Dowiadywałam sie ile kosztuje porada u adwokata- i po prostu
    fizycznie mnie nie stać...
    Ceny są kosmiczne- 200zł za pierwszą godzine i każdą następna 270zł. I jeszcze
    nikt nie jest w stanie powiedzieć ile zajmie napisanie pozwu :( Koszty po
    prostu przewyższają moje miesięczne zarobki :(

    Sprawa dotyczy mjej Babci....

    Pozdrawiam, Miranda

  • 2. Data: 2004-03-19 14:59:17
    Temat: Re: Pozew sądowy- jak napisać???
    Od: "Beata " <b...@g...pl>

    Miranda <g...@o...pl> napisał(a):

    > Poszukuję kogoś, kto wie jak napisać pozew do sądu o rozwiązanie umowy
    > dożywocia.

    Powinno wystarczyć:

    Powód: Imię i Nazwisko
    adres
    Pozwany: imię i nazwisko
    adres

    Sąd Rejonowy w ...
    Wydział Cywilny

    Wartość przedmiotu sprawy wynosi ...

    Pozew
    Wnoszę o rozwiązanie umowy dożywocia zawartej w dniu ... przez ... na
    rzecz ...
    Ewentualnie: wnoszę o zwolnienie mnie od kosztów procesu.

    Umowa dotyczy (podać nieruchomość) i polega na (podać obowiązki i
    uprawnienia stron).
    Należy podać dlaczego się wnosi o rozwiazanie umowy.
    podpis własnoręczny

    załączniki:
    1. umowa dożywocia
    2. odpisy pozwu (tyle ile jest uczestników)

    Uwaga: Jeżeli wartość przedmiotu sprawy przekroczy 30.000 zł, pozew wnosi
    się do sądu okręgowego.