  • 11. Data: 2003-01-14 11:15:35
    Temat: Re: Pozew o naruszenie dóbr osobistych (DLUGIE ALE W AZNE)
    Od: c...@p...onet.pl

    :) ja myślę na bieżąco :) Pierwsze co przyszło mi do głowy to kc i m.zd.
    odpadło. Póżniej dodałem pr. aut. no i cóż - wyszło tak jak w orzeczeniu. Inna
    sprawa, że ta apelacja tak, inna może odmiennie. Ciekawe czy była kasacja?
    Ciekawa jest wysokość zadośćuczynienia - powód wnosił o 100 tys. dostał 5 :)
    jednym słowem to nie Ameryka (co chyba mnie cieszy).

  • 12. Data: 2003-01-14 15:35:44
    Od: gregor <g...@p...onet.pl>

    > To wszystko... i sorry za taki dlugi post
    >
    > Konrad

    Gdzie tam sorry. Wielkie dzięki i praktykom i teoretykom.
    No teraz to spoko wiem co pisać.
    A swoją drogą to bardzo ciekawe orzeczenie, i dziwne że wcześniej o
    takiej sprawie nie słyszałem (czego nie można powiedzieć o ćwiczeniowcy).
    A ten pozew to ma być na zaliczenie semestru, więc jeszcze raz dzięki.

    pozdrawiam
    Karol

  • 13. Data: 2003-01-14 16:24:03
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > A ten pozew to ma być na zaliczenie semestru, więc jeszcze raz dzięki.

    Spoko, nie ma problemu.

    Pozdrawiam, Konrad

  • 14. Data: 2003-01-14 16:28:07
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeżeli dowodem wiedzy jest dla Ciebie umiejętność wyszukiwania orzeczeń,
    > może powinieneś wyjechać za wielką wode i robić karierę.

    Nie popelniles bledow.

    Konrad

  • 15. Data: 2003-01-14 16:29:41
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Ciekawa jest wysokość zadośćuczynienia - powód wnosił o 100 tys. dostał 5
    :)
    > jednym słowem to nie Ameryka (co chyba mnie cieszy).

    Mnie nie cieszy, bo takie sk.... jak TVP powinni slono za to placic.
    Generalnie uwazam, ze polscy sedziowie troche za malo zasadzaja w tego typu
    sprawach.

    Konrad