  • 1. Data: 2003-01-14 07:25:36
    Temat: Odmowa przyjęcia mandatu drogowego - sprawa w Sądzie Grodzkim
    Od: b...@p...onet.pl

    Wniosek został już skierowany. Czego mam się spodziewać, jak się zachować,
    jakie poniosę koszty w przypadku przegranej i czy wówczas będę figurować w
    papierach jako skazana ( i jak to skutkuje na resztę życia )???
    Dajcie jakieś rady,proszę. Rzecz wzięła się z obustronnej nerwowej reakcji, a
    teraz trzeba ten pasztet zjeść. Sprawa będzie o przysłowiową pietruszkę,czyli o
    100zł.
    Dzięki wszystkim za życzliwe podejście do problemu.
    B.

  • 2. Data: 2003-01-14 07:33:21
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Wniosek został już skierowany. Czego mam się spodziewać,

    rozprawy

    : jak się zachować,

    a czujesz się winna i chcesz mówić prawdę, czy chcesz walczyć

    : jakie poniosę koszty w przypadku przegranej i czy wówczas będę figurować w
    : papierach jako skazana ( i jak to skutkuje na resztę życia )???

    jeszcze nie dotarłem do kosztów, nie będziesz figurować "w papierach" jako
    skazana

    : Dzięki wszystkim za życzliwe podejście do problemu.

    proszę

  • 3. Data: 2003-01-14 13:30:52
    Od: b...@p...onet.pl

    > a czujesz się winna i chcesz mówić prawdę, czy chcesz walczyć

    Chcę powalczyć, ale chyba nie mam szans, więc walka może mi tylko zaszkodzić.
    Pójdę więc na żywioł.
    Czy 100zł to obecnie najniższy mandat?
    B.

  • 4. Data: 2003-01-14 14:58:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Jan 2003 b...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    >+ Czy 100zł to obecnie najniższy mandat?

    Tak/nie/nie_dotyczy

    Mandat *za co* ?? (są różne zakresy za różne wykroczenia)

    http://www.wypadki.com.pl/mandaty.htm
    http://kierowcy.republika.pl/index.html
    (albo ogólnie googlem go):
    http://www.google.pl/search?as_q=mandaty+za+wykrocze
    nia+drogowe&num=30&hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&btnG=Szuk
    aj+z+Google&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=&as_ft=i&as_fil
    etype=&as_qdr=m3&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-01-14 15:06:31
    Od: "yar65" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pietruszkę,czyli o
    > 100zł.
    > Dzięki wszystkim za życzliwe podejście do problemu.

    Przed rozpoczeciem rozprawy przyznać się do winy i zaproponować najniższy
    wymiar kary pieniężnej ze względu na ......................................
    Nawet można ubiegać się o zwolnienie z kosztów sądowych

    Przerobione w pewnym Sądzie Grodzkim :)
    Skończyło się na 200pln