  • 1. Data: 2005-09-26 13:21:05
    Temat: Potwierdzenie nadania listu poleconego
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Witam

    Jest mi potrzebny dowod nadania listu poleconego nadanego 19 lipca br.
    W zwiazku z tym mam pytanie: czy Panie na poczcie moga mi wydac jakies
    zaswiadczenie/odpis, iz ow list wyslalem - niestety zagubilem dowod nadania,
    a bez tego nie rusze z miejsca :/
    Znajac uprzejmosc naszych Pan w okienku, prosilbym o wskazanie podstawy
    prawnej, ze cos takiego sie wydaje petentom - bo pewnie nie bedzie chcialo
    im sie tego szukac i powiedza, ze "nic takiego nie wydajemy" - o ile
    oczywiscie sie wydaje ;)

    Pozdrawiam, milego dnia.

    --
    .: -+r-m-k+- :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2005-09-26 18:41:27
    Temat: Re: Potwierdzenie nadania listu poleconego
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "-+r-m-k+-" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jest mi potrzebny dowod nadania listu poleconego nadanego 19 lipca br.
    > W zwiazku z tym mam pytanie: czy Panie na poczcie moga mi wydac jakies
    > zaswiadczenie/odpis, iz ow list wyslalem -

    Choćby bardzo chciały to nie mają na podstawie czego wydać. Dane nadawcy
    są tylko na potwierdzeniu, które dostałeś nadając przesyłkę. W ich
    ewidencji jest tylko numer przesyłki.

    > niestety zagubilem dowod nadania,

    Zgubiłem 100 zł, czy ktoś może wydać mi duplikat?

  • 3. Data: 2005-09-26 20:32:29
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    wiadomości news:dh9fcq$4f4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Choćby bardzo chciały to nie mają na podstawie czego wydać. Dane nadawcy
    > są tylko na potwierdzeniu, które dostałeś nadając przesyłkę. W ich

    To lipa...nie odnotowuja w jakies ksiazce nadawcow ? :/ Albo chociaz gdzie
    to poszlo ? Numer plus adresat - to by wystarczylo.

    > Zgubiłem 100 zł, czy ktoś może wydać mi duplikat?

    Co ma piernik do wiatraka ?????? Banknoty to nie to samo, co
    zaswiadczenie/odpis od wykonanej czynnosci.

    --
    .: -+r-m-k+- :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 4. Data: 2005-09-26 20:51:21
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > To lipa...nie odnotowuja w jakies ksiazce nadawcow ? :/ Albo chociaz
    gdzie > to poszlo ? Numer plus adresat - to by wystarczylo.

    Nie jestem pewien, ale chyba zapisują tylko numer przesyłki i pocztę
    adresata. Danych nadawcy nie rejestrują bo im to do niczego niepotrzebne.
    Więc nawet gdyby mieli pełne dane adresata to i tak nie udowodnisz, że
    daną przesyłkę ty nadałeś więc żadnego zaświadczenia nie dostaniesz a
    gdybyś nawet dostał to i tak niczego to nie załatwia.

    > Co ma piernik do wiatraka ?????? Banknoty to nie to samo, co
    > zaswiadczenie/odpis od wykonanej czynnosci.

    Podobieństwo jest takie, że dowód nadania przesyłki jest dokumentem
    unikalnym i jak zaginie lub ulegnie zniszczeniu to "po ptokach".

  • 5. Data: 2005-09-27 18:22:02
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    poczta prowadzi dokładną ewidencję listów poleconych z adresami i datą
    wysłania. Wiem o tym, ponieważ dosyć niedawno reklamowałam
    niedostarczenie listu poleconego i widziałam taką ewidencję. Trzeba
    udać się do działu reklamacji listów poleconych.

    wa

  • 6. Data: 2005-09-29 11:10:09
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    wektor wrote:
    > poczta prowadzi dokładną ewidencję listów poleconych z adresami i datą
    > wysłania.
    Raczej nie.
    > Wiem o tym, ponieważ dosyć niedawno reklamowałam
    > niedostarczenie listu poleconego i widziałam taką ewidencję.
    Ale była to reklamacja. Pewnie mieli listę listów poleconych na poczcie
    docelowej, która miała je doręczyć. Tam na pewno odnotowują dane.
    > Trzeba
    > udać się do działu reklamacji listów poleconych.
    To właściwa droga, ale brak numeru przesyłki może bardzo utrudnić
    sprawę. Na poczcie która przyjęła przesyłkę chyba zapisują tylko jej numer.
    Fonon