    From: "Janusz P." <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszkodowani przez prawo
    Date: Mon, 27 Sep 2004 22:42:15 +0200

    Ludzie o czym Wy piszecie.Prawo??? Zostańcie funkcjonariuszami pańtwowymi,to
    20 latach służby będziecie mogli coś niecoś powiedzieć.W naszym kraju nie
    chodzi o respektowanie prawa.Na przykładzie : nie ważne że dzielnicowy ma
    spokój w rejonie.Ma coś się dziać! Wtedy będa wyniki, statystyki, a
    przełożeni zadowoleni.Znam takich, którzy żałują iż na ich terenie nie biją
    , mordują, nie gwałcą.Przedewszystkim statystyka i fikcja.Nałapać jeleni,że
    jeżdżą be z pasów,że mają piracka płytę CD, wylegitymować przedszkolaka na
    mieście bez rodziców - to jest szkodliwość społeczna, a reszta. Jeszcze raz
    podkreślam chodzi o kasę jak ją wyciągnąć obywatelowi, a jak masz za miękie
    serec i swój rozum,to trzeba mieć twardą d..ę, albo zdejmij mundur i sie
    zwolnij.Co z radością uczyniłem.....