    From: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszkodowani przez prawo
    Date: Mon, 27 Sep 2004 19:35:17 +0200

    On 9/25/2004 2:21 AM, Johnson wrote:

    > użytkownik michael napisał(a) w wiadomości

    Ja się nie zgadzam - gdyby posiadanie pieniędzy było warunkiem
    dostatecznym, to pan Kluska nie miałby problemów, podobnie jak pan
    Bagsik, który nie wiem czy miał dużo, ale coś zawsze miał. Rosja
    wprawdzie nie Polska, ale właściciele Jukosu też do biednych nie należą,
    a bynajmniej nie u Ritz'a spędza wakacje jeden z nich.
    Problemy tworzy dopiero przeświadczenie osób mających władzę, że osobnik
    xx ma za dużo i nie akceptuje teorii ewolucji tj. nie dzieli się, która
    to wiedza (o konieczności okresowego dokonania podziału) jest dostepna
    nawet pierwotniakom.

    > A u was biją murzynów :)
    > (ktoś to już tu mówił i przepraszam za plagiat)

    Słusznie akcentujesz, że konflikty z Afroamerykanami nie są u nas
    powszechne. Podobnie, jak ilość naruszeń prawa przez funkcjonariuszy -
    większośc z nich (tak mniemam) to ludzie przyzwoici - jednakże jeden
    osobnik łamiący reguły gry psuje opinię pozostałym.

    Pzdr: Catbert