  • 1. Data: 2005-06-07 06:23:35
    Temat: Postanowienie w sprawie dowodow rzeczowych :)
    Od: Papik <p...@a...net>

    Elo.
    Wdeplem w niezle gowno 2 lata temu i smrod ciagnie sie do dzisiaj.
    Otoz prokuratura zabrala mi kilka dyskow twardych i co jakis czas przysylaja
    mi pismo dot. sprawy.
    Chodzi o "czyn z art. 116 ust. 1 o ochronie praw autorskich i prawach
    pokrewnych" a w szczegole forum warezowe o ktorym bylo glosno w zeslzym roku
    :)

    Ale nie tego bedzie dot. moje pytanie.
    W ostatnim pismie tj. postanowieniu w przedmiocie dowodow rzeczowych,
    prokurator uznal mi te dyski jako dowody w sprawie. Szkopul w tym,ze czesc z
    tych dyskow byla zakupiona kilka miesiecy (dokladnie 3) po zamknieciu forum.
    Dyski zakupione na potrzeby mojej dzial. gosp.
    Czy to ma jakies znaczenie i czy moge probowac sie odwolywac od decyzji
    "wciagniecia" dyskow jako dowodow w tamtej sprawie?
    Mam stosowne FV zakupu wraz z datami etc/itd. dyski sluzyly mi wylacznie do
    funkcjonowania dzial. gosp. :)
    Co wiecej, mam FV wystawiona klientowi na odzyskiwanie danych z jego dysku
    co w bardzo latwy sposob moge powiazac z tymi dyskami :)

    Ps. Jesli ktos chce wiecej info aby zaglebic sie w sprawe to zapraszam na
    priv, po usunieciu z mego adresu ciagu znakow: "USUNmnie" :)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 7070

  • 2. Data: 2005-06-07 08:52:12
    Temat: Re: Postanowienie w sprawie dowodow rzeczowych :)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    Na postanowienie o zatrzymaniu rzeczy służy zażalenie. Jak rozumiem
    dowodem w przedmiotowej sprawie jest zawartość tych dysków, a nie one
    same jako przedmiot. Tak więc ja bym się żalił żądając zabezpieczenia
    zawartości dysków jako dowodów rzeczowych i zwrotu samych dysków jako
    zbędnych dla postępowania.

    Data zakupu dysków ma luźny związek z podnoszonymi zarzutami, jeśli na
    przykład na nowe dyski przeniesiono stare dane. Tak więc moim zdaniem
    nie jest to trafny argument.

  • 3. Data: 2005-06-07 14:29:20
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 7 Jun 2005 10:52:12 +0200, Robert Tomasik napisał/napisała:
> [...]
    >
    > Data zakupu dysków ma luźny związek z podnoszonymi zarzutami, jeśli na
    > przykład na nowe dyski przeniesiono stare dane. Tak więc moim zdaniem

    Wiesz, sprawa z forum skonczyla sie w kwietniu 2004. W grudniu zakupilem
    dyski a na przelomie stycznia/lutego 2005 mialem kilka wlamow i z moich dyskow
    zrobil sobie koles niezly magazyn danych. Potem je wykasowalem ale zapewne
    te dane odzyskaja. Na szczescie mam logi z wlamow :)
    Dlugo by pisac, ja potrzebuje dyski odzyskac, dane to pal licho..

  • 4. Data: 2005-06-07 16:12:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    Przekonuj prokuratora, a nie mnie. Ja Ciebie rozumiem doskonale.

  • 5. Data: 2005-06-07 16:22:44
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 7 Jun 2005 18:12:47 +0200, Robert Tomasik napisał/napisała:
    > Przekonuj prokuratora, a nie mnie. Ja Ciebie rozumiem doskonale.

    no ba :) Zaraz cos sklece i wysle. Dzieki.

  • 6. Data: 2005-06-07 17:11:39
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > no ba :) Zaraz cos sklece i wysle. Dzieki.

    Moze powiedz mu, zeby zrobil sobie backup danych, o ktore mu chodzi, a dyski
    niech Ci odda ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger