  • 1. Data: 2005-06-07 07:08:50
    Temat: czy moge zrezygnowac z kupna ??
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    zwykla firma komputerowa, handel sprzetem, zamowilem u nich cyfraka pomimo
    ze trzeba na niego czekac 1-2 dni tylko dlatego ze zapewniali mnie ze na
    100% bedzie w srode bo na czwartek mi potrzebny...
    Zaplacilem zaliczke
    czy jesli do srody sprzet nie dotrze moge zrezygnowac i kupic go u kogos
    innego ??? nie chce sie z nimi klucic, wole by jesli jzu anulowali mi ja
    dobrowolnie, pytam tylko czy jesli nie chciali by tego zrobic to moge sie
    postawic ze niczego nie zamawialem a zaliczka byla tylko na karte pamieci,
    badz zadac nawet zwrotu zaliczki ???????????
    cholera jest - dopiero teraz mysle co robic jak do srodu sprzetu nie bedzie
    to nie byla sprzedaz wysylkowa

  • 2. Data: 2005-06-07 14:27:16
    Temat: Re: czy moge zrezygnowac z kupna ??
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robcio napisał(a):
> [...]
    > Zaplacilem zaliczke
    > czy jesli do srody sprzet nie dotrze moge zrezygnowac i kupic go u kogos

    nie możesz
    chyba że potrafisz udowodnić, że umówiliście się na środę, a sprzedawcy
    było wiadome, że musisz mieć aparat przed czwartkiem i taki był cel
    zawarcia umowy (art.492 kc)

> [...]
    > badz zadac nawet zwrotu zaliczki ???????????
    > cholera jest - dopiero teraz mysle co robic jak do srodu sprzetu nie bedzie

    wyznaczyć dodatkowy (odpowiedni) termin na wykonanie umowy z
    zagrożeniem, że w przypadku jego bezskutecznego upływu odstąpisz od
    umowy (art.491§1 kc)

    KG

  • 3. Data: 2005-06-07 18:26:34
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    kam wrote:

    > chyba że potrafisz udowodnić, że umówiliście się na środę, a sprzedawcy
    > było wiadome, że musisz mieć aparat przed czwartkiem i taki był cel
    > zawarcia umowy (art.492 kc)

    Wyslanie gosciowi maila, raport potwierdzenia jego doreczenia oraz
    odpowiedz goscia na ten mail w ktorej to jest zacytowana tresc mojego
    maila (gosciu sie na to zgadza) wystarczy?

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \