  • 1. Data: 2005-06-07 06:21:17
    Temat: Po jakim czasie przedawnia się dług?
    Od: maro<m...@o...pl>

    Słyszałem, że po 3 latach od wszczęcia procedury komornika - jeśli nie uda mu
    się zciągnąc należności, dług zostaje umożony. Czy to prawda? Jak można tego
    uniknąć (jestem wierzycielem).

    Dzięi

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-07 08:38:46
    Temat: Re: Po jakim czasie przedawnia się dług?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maro" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Bieg przedawnienia przerywa każda czynność zmierzająca do egzekucji
    wykonana przed odpowiednim organem. A wiec musisz po prostu co jakiś
    czas składać wnioski o egzekucję.

  • 3. Data: 2005-06-07 09:20:20
    Od: maro<m...@o...pl>

    a jeśli pójdzie do komornika i okaże się, że długu zciągnąc się nie da (nic
    gościu nie posiada) - to w końcu zamknie dochodzenie wstawiając notatkę - że
    "niezciągalne" - to znów mam kierować do sądu??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-06-07 09:22:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maro" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Nie musisz kierować do sądu. Przecież masz tytuł wykonawczy, a
    przedawnienie przerwałeś.

  • 5. Data: 2005-06-07 13:04:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    maro wrote:
    > Słyszałem, że po 3 latach od wszczęcia procedury komornika - jeśli nie uda mu
    > się zciągnąc należności, dług zostaje umożony. Czy to prawda? Jak można tego
    > uniknąć (jestem wierzycielem).

    10 lat

  • 6. Data: 2005-06-07 13:05:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    maro wrote:
    > a jeśli pójdzie do komornika i okaże się, że długu zciągnąc się nie da (nic
    > gościu nie posiada) - to w końcu zamknie dochodzenie wstawiając notatkę - że
    > "niezciągalne" - to znów mam kierować do sądu??

    przed upływem 10 lat pofatyguj się znowu do komornika.