    From: Papik <p...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Postanowienie w sprawie dowodow rzeczowych :)
    Date: Tue, 7 Jun 2005 08:23:35 +0200

    Elo.
    Wdeplem w niezle gowno 2 lata temu i smrod ciagnie sie do dzisiaj.
    Otoz prokuratura zabrala mi kilka dyskow twardych i co jakis czas przysylaja
    mi pismo dot. sprawy.
    Chodzi o "czyn z art. 116 ust. 1 o ochronie praw autorskich i prawach
    pokrewnych" a w szczegole forum warezowe o ktorym bylo glosno w zeslzym roku
    :)

    Ale nie tego bedzie dot. moje pytanie.
    W ostatnim pismie tj. postanowieniu w przedmiocie dowodow rzeczowych,
    prokurator uznal mi te dyski jako dowody w sprawie. Szkopul w tym,ze czesc z
    tych dyskow byla zakupiona kilka miesiecy (dokladnie 3) po zamknieciu forum.
    Dyski zakupione na potrzeby mojej dzial. gosp.
    Czy to ma jakies znaczenie i czy moge probowac sie odwolywac od decyzji
    "wciagniecia" dyskow jako dowodow w tamtej sprawie?
    Mam stosowne FV zakupu wraz z datami etc/itd. dyski sluzyly mi wylacznie do
    funkcjonowania dzial. gosp. :)
    Co wiecej, mam FV wystawiona klientowi na odzyskiwanie danych z jego dysku
    co w bardzo latwy sposob moge powiazac z tymi dyskami :)

    Ps. Jesli ktos chce wiecej info aby zaglebic sie w sprawe to zapraszam na
    priv, po usunieciu z mego adresu ciagu znakow: "USUNmnie" :)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 7070