  • 1. Data: 2005-06-07 02:52:33
    Temat: Rejestracja pojazdów?
    Od: "mali" <a...@i...pl>

    Witam

    Jestem mieszkańcem powiatu radomszczańskiego - gdzie teżm muszę rejestrować
    samochody :-) Mam pytanko właśnie odnośnie rejestracji - starostwo do
    wniosku o rejestrację rzyczy sobie kserokopie większości załączników. Według
    rozporządzenia "w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów DZ.U 133 poz
    1123 rok 2002" do wniosku załącza się oryginały i nie ma tam mowy o żadnych
    kserokopiach. Stawiam więc pytanie na forum czy zasadnym jest rządanie przez
    starostwo kopii dokumentów? Zaznaczam że jeżeli nie wykonam tych kopii to
    pani w okienku nie przyjmie wniosku:-(. Moim zdaniem jest to zdzieranie z
    obywatela dodatkowych pieniędzy plus i tak opłata rejestracyjna.
    Czekam na wasze opinie - jak to jest np u was w starostwie.

    Pozdro
    Mali
    będzie afera w starostwie :-)

  • 2. Data: 2005-06-07 08:36:35
    Temat: Re: Rejestracja pojazdów?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mali" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    Skąłdasz wniosek na dziennik podawczy i czekasz, jak odmówią rejestracji
    z tego powodu, że nie było kserokopii - nie odmówią.