eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPosłowie chcą zniesienia obowiązku jazdy w dzień z włączonymi światłami › Re: Posłowie chcą zniesienia obowiązku jazdy w dzień z włączonymi światłami
  • Data: 2019-08-14 15:27:04
    Temat: Re: Posłowie chcą zniesienia obowiązku jazdy w dzień z włączonymi światłami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0bN4F.9674$Z...@f...ams1...
    On 2019-08-14, p...@g...com

    >Póki miałem w motorze gówniane, standardowe żarówki, nie było
    >dosłownie
    >tygodnia, aby ktoś się na mnie nie próbował władowywać, mimo, że nie
    >był
    >to wcale az taki mały berbeć a kasetony sięgały tez na boki. Po
    >zmianie
    >na HIDy problem zniknał.

    Ale one powinny miec podobne parametry fotometryczne w "strefie
    wysokiej".
    Zeby nie oslepiac innych.

    Chyba ze ma dlugich jezdziles, albo miales za wysoko ustawione, albo
    wstawiles HID do reflektora od zarowek, pieprzyc prawidlowe
    oswietlenie.

    No, jest jeszcze kwestia ze ta "żóła biel żarowek" moze być gorzej
    zauwazalna niz "biel ksenonowa".

    J.