  • 1. Data: 2010-08-12 19:12:01
    Temat: Re: Pornografia a prawo w PL
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-10-07 19:52, miodu pisze:
    [..]
    > zwierzat, osob ponizej 18 roku zycia, bez przemocy, bez narazania osob
    > postronnych na ogladanie itp).

    Jeżeli nie prowadzi do ekstazy to tak.

    Jeżeli prowadzi - patrz ustawa przeciw dopalaczom ;)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 2. Data: 2010-10-07 17:52:50
    Temat: Pornografia a prawo w PL
    Od: miodu <o...@g...com>

    Witam

    Natknalem sie na taki watek na grupie:

    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_t
    hread/thread/39186fe51daf5c76/0afc8bd860a49153?lnk=g
    st&q=pornografia#0afc8bd860a49153

    I wszystko byloby fajnie, gdyby nie to ze pochodzi on z 2003 roku,
    wiec pewne informacje mogly sie zdezaktualizowac.

    Czy w zwiazku z powyzszym, moglby mi ktos powiedziec, czy produkcja
    pornografii w PL jest legalna czy nie (oczywiscie, bez udzialu
    zwierzat, osob ponizej 18 roku zycia, bez przemocy, bez narazania osob
    postronnych na ogladanie itp).

    Pozdrawiam i dziekuje z gory!

  • 3. Data: 2010-10-10 15:15:35
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Uzytkownik "miodu" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > pornografii w PL jest legalna czy nie (oczywiscie, bez udzialu
    > zwierzat, osob ponizej 18 roku zycia, bez przemocy, bez narazania osob

    Nie jest zabroniona z wyjatkami opisanymi w bodajze 202KK.