  • 1. Data: 2010-10-08 15:58:35
    Temat: fotoradar - kto może suszyć?
    Od: "PapoSmurf" <b...@i...pl>

    niedawno jadąc sobie drogą zwróciło moją uwagę dziwne zjawisko, mianowicie
    przy drodze stał motocykl i dwoje ludzi w czarnych kombinezonach i białych
    kaskach i "suszyli", czyli uzywali ręcznego fotoradaru, dziwne w tym było to
    że nie zauważyłem żaandych znaków jakiichkolwiek służb mundurowych, zarówno
    na ubraniu, jak i na motocylku, na pierwszy żut oka mogło się wydawać ze to
    policja, podobny motocykl i kombinezony, ale bez żadnego oznakowania:O(
    czy jakieś służby mogą kontrolowac prędkość w ten sposób?:O)

    załóżmy że to faktycznie milicja, i chcieli by mnie zatszymać, a ja się nie
    zatrzymałem, bo widzę jakąś ddwójkę cywili, a oni do mnie wtedy stszelają,
    czy mogą, czy żyjemy w naprawdę dzikim kraju?:O(

  • 2. Data: 2010-10-08 17:51:00
    Temat: Re: fotoradar - kto może suszyć?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-08 17:58, Użytkownik PapoSmurf napisał:

    > załóżmy że to faktycznie milicja, i chcieli by mnie zatszymać, a ja się nie
    > zatrzymałem, bo widzę jakąś ddwójkę cywili, a oni do mnie wtedy stszelają,
    > czy mogą, czy żyjemy w naprawdę dzikim kraju?:O(

    My żyjemy w normalnym, ty z dzikiego przyjechałeś i nie wiesz
    jak stosunkowo niedawno był krzyk o motocyklistę zastrzelonego
    bo nie zatrzymał się na policyjnej blokadzie.
    Kretyn pewnie chciał się tłumaczyć że policjanta nie rozpoznał.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-10-09 13:12:22
    Od: "PapoSmurf" <łofczybober@interia.pl>

    Órzytkownik "RadoslawF" napisał:

    > My żyjemy w normalnym, ty z dzikiego przyjechałeś

    to wy towarzyszu w dzikim kraju żyjecie a ja do was nie pszyjeżdżałem:O)

    > i nie wiesz jak stosunkowo niedawno był krzyk o motocyklistę
    > zastrzelonego bo nie zatrzymał się na policyjnej blokadzie.

    słyszałem, słyszałem, nie tylko to ale i wiele innych rzeczy, a tak naprawdę
    nie wiadomo jak było bo śfaitkuf brak, a niewwygodni nie żyją:O)
    chociaż wczoraj czytałem że jusz zostało usankcjonowanie w prawie legalne
    zabujstfo, dokładnie w traktacie lizbońskim, może o to chodzi żeby nowe
    prawo hunijne pszetestować?:O)

    > Kretyn pewnie chciał się tłumaczyć że policjanta nie rozpoznał.

    ja wcale nie mówię o umundurowanej milicji, tylko jakichś
    niezidentyfikowanych osobnikach w czarnych kombinezonach i białych kaskach
    (coś jakby zomo), nie ma pojęcia kto to był, wiem tylko że posługiwali się
    fotoradarem, nie byli nijak oznakowani, wiec jak by mnie zatrzymywali nawet
    z bronią w ręku, to bym pomyślał ze bandziory jakieś i uciekał:O)

  • 4. Data: 2010-10-09 14:03:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-09 15:12, Użytkownik PapoSmurf napisał:

> [...]
    > fotoradarem, nie byli nijak oznakowani, wiec jak by mnie zatrzymywali nawet
    > z bronią w ręku, to bym pomyślał ze bandziory jakieś i uciekał:O)

    Jak czytam ten bełkot to nie wierzę aby taki analfabeta potrafił
    odróżnić mundur od kombinezonu. Nie zatrzymuj się, jest szansa
    że i ciebie zastrzelą.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-10-09 16:08:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i8psmt$6rn$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Jak czytam ten bełkot to nie wierzę aby taki analfabeta
    Dajesz sie wkręcać (pociesz się, że nie jesteś sam) - to nie analfabeta
    tylko znany usenetowy głupek.
    Pisze tak celowo, bo mu się wydaje, że to śmieszny dowcip.
    Zaśmieca sobą i inne grupy. Dawniej pisał jako Gargamel.
    Zplonkowali.
    Zmienił nicka i teraz co jakiś czas troche go modyfikuje, żeby z klopa
    wyłazić.
    Ot, taki błazen.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2010-10-09 21:52:43
    Od: "PapoSmurf" <łofczybober@interia.pl>

    > Jak czytam ten bełkot to nie wierzę aby taki analfabeta potrafił
    > odróżnić mundur od kombinezonu. Nie zatrzymuj się, jest szansa
    > że i ciebie zastrzelą.
    > Pozdrawiam

    tylko dureń odpowiada na bełkot kturego nie rozumie i jeszcze pozdrawia!:O)
    jak nie masz nic do powiedzenia to weż się za jakąś robotę i nie spamuj
    grupy!:O)

  • 7. Data: 2010-10-10 12:27:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-09 23:52, Użytkownik PapoSmurf napisał:

    > tylko dureń odpowiada na bełkot kturego nie rozumie i jeszcze pozdrawia!:O)
    > jak nie masz nic do powiedzenia to weż się za jakąś robotę i nie spamuj
    > grupy!:O)

    Dureń nigdy nie rozumie człowieka kulturalnego potrafiącego
    pozdrowić innych czytających.
    A jak już jesteśmy przy spamowaniu i durniach to może tak jak
    piszesz weźmiesz się za jakąś robotę zamiast trollowania tutaj.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-10-11 15:07:42
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl>

> [...]
    > A jak już jesteśmy przy spamowaniu i durniach to może tak jak
    > piszesz weźmiesz się za jakąś robotę zamiast trollowania tutaj.

    daj sobie spokuj z tym spamowaniem, wiem że ci za to płacą, ale nie ma się
    co wykazywać bo i tak podwyszki nie dostaniesz, ha ha ha:O)

  • 9. Data: 2010-10-11 16:29:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-11 17:07, Użytkownik PapaSmurf napisał:

    > daj sobie spokuj z tym spamowaniem, wiem że ci za to płacą, ale nie ma się
    > co wykazywać bo i tak podwyszki nie dostaniesz, ha ha ha:O)

    Ja wiem że tobie nie płacą, to może ty sobie dasz spokój.
    Co tak będziesz za darmo czas tracił ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-10-12 17:10:34
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl>

    > Ja wiem że tobie nie płacą, to może ty sobie dasz spokój.
    > Co tak będziesz za darmo czas tracił ?

    ja to robie dla pszyjemności, a ty dla kasy, może niech pszstanie spamować
    ten do daje dupy?:O)