  • 1. Data: 2010-10-08 18:34:31
    Temat: pozew o zapłate, ugoda - co teraz
    Od: "=Mich=" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Złożyłem w sądzie pozew o zapłate w trybie uproszczonym. Doszło do
    rozprawy(?). Po namowie sędziny zgodziłem się na ugodę.
    Zgodziłem się poczekać na pieniądze od mojego dłużnika nie naliczając
    odsetek. Miał zapłacić do 31.07.2010.
    Nic z tego - nie zapłacił :(
    Wiem, że teraz mogę oddać gościa do komornika, ale czuje się głupek,
    ponieważ odsetek prawdopodobnie mogę domagać się od 01.08.2010.
    Czy skoro mój dłużnik nie wywiązał się z umowy, to ja też mogę sie jakoś
    niewywiązać i ścignąć go o odsetki od dnia kiedy zaczął zalegać mi z
    pieniędzmi?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-15 18:41:57
    Temat: Re: pozew o zapłate, ugoda - co teraz
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Termin wymagalności masz w ugodzie.
    A tylko głupki nie zawierają ugód.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.