  • 1. Data: 2007-05-23 19:13:43
    Temat: Pomyłka w przelewie z zagranicy damowe $
    Od: "Edziu" <s...@W...gazeta.pl>

    Spotkała mnie ciekawa sytuacja jakiś czas temu zleciłem wypłatę środków z
    firmy oferującej grę w pokera, niestety nie idze przelać tych pieniędzy
    bezpośrednio do polski. Żeby to zrobić trzeba skorzystać z firmy obsługującej
    takie płatności a konkretnie mowa tu o netellerze. Chłopaki z netellera
    jednak tak się zamyślili ze dwukrotnie dewaluowali moje pieniądze w efekcie
    zamiast dostać 1400zl dostałem 1400$. Po miesiącu pan z netellera przysłał mi
    emaila w którym prosił o oddanie różnicy o jaką się pomylili, olałem ich
    szczerze mówiąc ale po kolejnym miesiącu znów się odżywają o zwrot kasy.
    Zastanawia mnie teraz czy jestem zobowiązany do oddania tych pieniędzy czy
    tez mogę spokojnie ich przeczekać aż dadzą sobie spokój?
    Firma ta z tego co się orientuje mieści się w Anglii.

  • 2. Data: 2007-05-23 19:21:23
    Temat: Re: Pomyłka w przelewie z zagranicy damowe $
    Od: "Edward Tyburcy" <s...@N...gazeta.pl>

    Znalazłem taki zapisek w regulaminie na stronie Netellera

    10.5. Uznajesz i zgadzasz się, że wszelkie nabycia, przelewy i wypłaty
    pieniądza elektronicznego dokonane na Twój Rachunek lub z Twojego Rachunku są
    ostateczne i nie mogą być odwoływane. Firma NETELLER nie może zajmować się
    dokonywaniem zwrotów na Twój Rachunek w sytuacji, gdy uważasz, że nabycie,
    przelew lub wypłata zostały dokonane omyłkowo.

    Mowa tu o przelewach przez inne podmioty fizyczne pytanie czy neteller a
    raczej jego błędy tez się do takich zaliczają?

  • 3. Data: 2007-05-23 19:21:54
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Edziu" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | tez mogę spokojnie ich przeczekać aż dadzą sobie spokój?
    | Firma ta z tego co się orientuje mieści się w Anglii.

    Jak na razie nieźle zaczynasz - właśnie przyznałeś się do popełnienia
    przestepstwa skarbowego jakim jest w naszym kraju hazard w sieci.

  • 4. Data: 2007-05-23 19:32:03
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Paweł Ubysz wrote:

    > Jak na razie nieźle zaczynasz - właśnie przyznałeś się do popełnienia
    > przestepstwa skarbowego jakim jest w naszym kraju hazard w sieci.

    Jasne Panie Dorn. Nie tego dotyczył problem autora wątku.

  • 5. Data: 2007-05-23 19:34:44
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | Jasne Panie Dorn. Nie tego dotyczył problem autora wątku.

    No to w temacie wątku - bezpodstawne wzbogacenie.

  • 6. Data: 2007-05-23 19:51:09
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Paweł Ubysz wrote:
    > No to w temacie wątku - bezpodstawne wzbogacenie.

    Dlatego, że to był poker czy chodzi o coś innego :)

  • 7. Data: 2007-05-23 20:22:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Edward Tyburcy" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mowa tu o przelewach przez inne podmioty fizyczne pytanie czy neteller a
    > raczej jego błędy tez się do takich zaliczają?

    Kto mieczem wojuje ... :-) Za ten zapis o ostateczności bym im po prostu
    wyjaśnił, że skoro ostateczny, to ostateczny i już.

  • 8. Data: 2007-05-23 21:14:26
    Od: "regen" <r...@-...pl>

> [...]

    > emaila w którym prosił o oddanie różnicy o jaką się pomylili, olałem ich
    > szczerze mówiąc ale po kolejnym miesiącu znów się odżywają o zwrot kasy.

    Już chciałem Cię zmieszać z błotem ale... jak przytoczyłeś punkt regulaminu
    to zmieniłem zdanie.
    Jeśli nie boisz się najazdu chłopaków z bejsbolami to nie musisz chyba
    zwracać kasy.

    Pozdro
    zenek

  • 9. Data: 2007-05-23 21:46:10
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 23 May 2007 21:34:44 +0200, Paweł Ubysz napisał(a):

> [...]
    > | Jasne Panie Dorn. Nie tego dotyczył problem autora wątku. |
    >
    > No to w temacie wątku - bezpodstawne wzbogacenie.

    Biorąć pod uwagę ten zapis w regulaminie, to nie takie bezpodstawne....

    p. m.

  • 10. Data: 2007-05-23 21:58:46
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    | Biorąć pod uwagę ten zapis w regulaminie, to nie takie bezpodstawne....

    IMHO zapisy Kodeksu Cywilnego jednoznacznie określają co jest bezpodstawnym
    wzbogaceniem . A jeżeli zapis w regulaminie jest sprzeczny z KC to taki
    regulamin mozna sobie o kant siedzenia potrzaskac. Inna sprawa to to że
    Netseller jeżeli ma siedzibę w Wielkiej Brytanii to prawdopodobnie dotycza
    go tamtejsze regulacje prawne. Może prawo unijne cos tu zmienia??