  • 1. Data: 2007-05-23 18:53:32
    Temat: problem z kosztami w firmie
    Od: "Beata" <b...@t...pl>

    WITAM!

    Mam pytanie czy ktoś orientuje sie jak zalicza sie koszty w tym roku np. mam
    fv z kwietnia 2007 czy moge ja wrzucić do maja 2007-słyszałam,ze od tego
    roku koszty muszą dotyczyć konktetnego m-ca....czy to prawda?

    Pozdrawiam BEATA

  • 2. Data: 2007-05-24 08:32:48
    Temat: Re: problem z kosztami w firmie
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 23 Maj, 20:53, "Beata" <b...@t...pl> wrote:
> [...]
    > fv z kwietnia 2007 czy moge ja wrzucić do maja 2007-słyszałam,ze od tego
    > roku koszty muszą dotyczyć konktetnego m-ca....czy to prawda?

    g* prawda. masz 3 miesiace na zaliczenie do kosztów, a nawet jak
    przekroczysz
    3 miesiace to wystarczy poprosic o duplikat fv i 3 miesiace leca od
    nowa.

    pozdrawiam.