  • 1. Data: 2004-05-29 16:50:01
    Temat: Pomoc społeczna
    Od: Ania <a...@N...pl>

    Witam
    Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu Rozporządzeń Ministra Pracy i Polityki
    Socjalnej dotyczące pomocy społecznej, tzn. zasad udzielania, wysokości
    itp. Wiem, że można takie coś znaleźć tu: M.P z 2003r. Nr 21 poz. 326 i M.P
    z 2002r. Nr 19 poz. 338. Mogą być linki do stron. Potrzebuję tych
    informacji dla rodziny znajdującej się w baaaaaaaaardzo trudnej sytuacji
    życiowej.

    Ania

  • 2. Data: 2004-05-29 16:54:54
    Temat: Re: Pomoc społeczna
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Ania" <a...@N...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9af29$ml3$1@inews.gazeta.pl

    http://www.abc.com.pl/

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pociong też ma tylko dwie klasy - Lech W."

  • 3. Data: 2004-05-29 20:35:48
    Od: Ania <a...@N...pl>

    Dziękuję Ci Andrzeju za adres ale nie bardzo mi to pomogło (chociaż tego
    szukałam).
    Ale może czegoś się dowiem jak opiszę po krótce sytuację rodziny o którą mi
    chodzi. Jest to wykształcone małżestwo z rocznym dzieckiem. Ona nie pracuje
    (chociaż bardzo chce), on od 2 miesięcy ma własną działalność gospodarczą.
    No wiadomo na początku jest ciężko. Pracy mało a koszty wysokie (ZUS
    itd.)Dostają ok. 40 zł. miesięcznie zasiłku rodzinnego. Pomoc społeczna
    przyznała im zasiłek okresowy 150 zł./miesiąc. To ledwo starcza im na
    pieluchy dla dziecka!. A co z resztą? Może ktoś z grupowiczów orientuje się
    jak wygląda pomoc ze strony opieki społecznej a może jest tu pracownik
    socjalny który mógłby udzielić jakiś rad. Zaznaczam, że jest to bardzo
    porządna rodzina. Nie ma tu miejsca alkohol czy papierosy. I tak
    zastanawiam się skąd patalogiczne kilkuosobowe rodziny niepracujące biorą
    na wszystko pieniądze skoro naprawdę porządni ludzie nie mają z czego żyć?

    --
    Ania

  • 4. Data: 2004-05-29 20:46:41
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Ania" a...@N...pl napisał(a)
    w news'ie: news:c9asb2$fav$1@inews.gazeta.pl

    http://users.nethit.pl/forum/forum/salixus/ - forum opieki społecznej

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Śmierć - to kres mych poszukiwań.

  • 5. Data: 2004-05-29 20:51:03
    Od: Ania <a...@N...pl>

    Andrzej_K wrote:

    > User "Ania" a...@N...pl napisał(a)
    > w news'ie: news:c9asb2$fav$1@inews.gazeta.pl

    > http://users.nethit.pl/forum/forum/salixus/ - forum opieki społecznej

    Czy jesteś Andrzeju pracownikiem opieki społecznej jeśli można wiedzieć?
    --
    Ania

  • 6. Data: 2004-05-29 20:57:05
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Ania" <a...@N...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9at65$fav$3@inews.gazeta.pl

    > Czy jesteś Andrzeju pracownikiem opieki społecznej jeśli można wiedzieć?

    Hehe, nie, nie jestem i tu na grupie chyba
    takiego nie ma.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Piękno jest powierzchowne, ale brzydota przenika aż do kości."

  • 7. Data: 2004-05-29 21:02:35
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.
    > "Piękno jest powierzchowne, ale brzydota przenika aż do kości."

    A może ja pomogę!
    Proszę o pytanie ale na prv.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 8. Data: 2004-05-29 21:06:14
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User " Mecenas" <m...@p...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9atpu$shf$1@atlantis.news.tpi.pl

    > A może ja pomogę!
    > Proszę o pytanie ale na prv.

    Przy cytowaniu wycinaj to co jest zbędne,
    a szczególnie cudze sig'i.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Skrót to najdłuższa droga pomiędzy dwoma punktami."