  • 1. Data: 2005-08-11 08:35:06
    Temat: Pomoc przy wniosku do sądu
    Od: "lesiu" <l...@w...pl>

    Hej Pytanko.
    Ile zapłacę za pomoc przy napisaniu wniosku do sądu.
    Wydaje mi się ze to prosty wniosek, ale ja nie mam pojęcia jak sie z to
    zabrać.
    Pregooglowałem już sieć, ale nie znalazłem nic co by odpowiadało mojej
    sprawie.

    Miejsce: Lubin lub Legnica?

    Może ktoś kogoś (albo może siebie :-) ) polecić? Tylko niedrogo!
    Jeżeli ktoś chce to może byc nawet przez sieć - wyślę przelewem honorarium
    po przyjęciu wniosku przez sąd.

    Dzięki

    ======================
    pozdrawiam
    lesiu
    ======================

  • 2. Data: 2005-08-11 08:47:35
    Temat: Re: Pomoc przy wniosku do sądu
    Od: "Ewusek" <e...@n...o2.pl>

    > Ile zapłacę za pomoc przy napisaniu wniosku do sądu.

    od 150 zl

  • 3. Data: 2005-08-11 08:54:54
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    A moze ktos by tutaj poradzil w skrocie jak stworzyc takie pismo. Czy
    powinno ono miec jakis okreslony format? Jakie informacje musza sie w
    nim znalezc?

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 4. Data: 2005-08-11 08:57:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BbT napisał(a):
    > A moze ktos by tutaj poradzil w skrocie jak stworzyc takie pismo. Czy
    > powinno ono miec jakis okreslony format?

    Najlepiej A4.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2005-08-11 12:11:05
    Od: "Darek" <d...@i...pl>

    Użytkownik "lesiu" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Może ktoś kogoś (albo może siebie :-) ) polecić? Tylko niedrogo!
    > Jeżeli ktoś chce to może byc nawet przez sieć - wyślę przelewem honorarium

    Spróbuj sobie coś wybrać stąd:
    http://www.prokuratura.walbrzych.pl/wz_pi_pr.htm

    Pozdr
    Darek

  • 6. Data: 2005-08-11 12:57:56
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    lesiu napisał(a):
    > Hej Pytanko.
    > Ile zapłacę za pomoc przy napisaniu wniosku do sądu.

    zalezy od wniosku

    > Może ktoś kogoś (albo może siebie :-) ) polecić? Tylko niedrogo!
    > Jeżeli ktoś chce to może byc nawet przez sieć - wyślę przelewem honorarium
    > po przyjęciu wniosku przez sąd.

    ależ sąd przyjmie wszystko, nieprecyzyjnie sie wyrażasz :)

    przy okazji, jesli napiszesz:

    wnoszę o ..............

    podpis,

    to będiesz miał wniosek :D

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2005-08-11 13:05:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MarcinS napisał(a):

    > zalezy od wniosku

    > ależ sąd przyjmie wszystko, nieprecyzyjnie sie wyrażasz :)

> [...]

    Niekoniecznie. Zgodnie z art. 125 kpc wniosek jest pismem procesowym.
    Art. 126 wyszczególnia jakie warunki formalne takie pismo powinno spełniać:

    1. oznaczenie sądu, do którego jest skierowane, imię i nazwisko lub
    nazwę stron, ich przedstawicieli ustawowych i pełnomocników,
    2. oznaczenie rodzaju pidma (tu: wniosek),
    3. osnowę wniosku lub oświadczenia oraz dowody na poparcie przytoczonych
    okoliczności,
    4. podpisy strony albo jej przedstawiciela ustawowego lub pełnomocnika,
    5. wymienienie załączników.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 8. Data: 2005-08-11 14:59:19
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Niekoniecznie. Zgodnie z art. 125 kpc wniosek jest pismem procesowym.
    > Art. 126 wyszczególnia jakie warunki formalne takie pismo powinno spełniać:

    to będzie miał wniosek z błędami formalnymi,
    ale wniosek będzie.

    i można go do sądu wysłać, a sąd go przyjmie.