  • 1. Data: 2005-08-11 01:30:23
    Temat: Re: Zmiana daty urodzenia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ktos wrote:
    > Gdzie się zgłosić i na co powołać, jeśli chciałbym zmienić datę urodzenia?
    > Wpisaną mam powiedzmy datę 2 stycznia 1955 roku, a naprawdę urodziłem się
    > (oczywiście w domu, nie szpitalu) i mam na to świadków, w grudniu 1954
    > roku.

    Pytanie: po co?

    Zakładając, że jest to możliwe, na pewno będzie kosztowało. Czy skórka
    warta wyprawki? ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-08-11 03:38:51
    Od: ktos <h...@h...hmmmm>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Pytanie: po co?
    >
    > Zakładając, że jest to możliwe, na pewno będzie kosztowało. Czy skórka
    > warta wyprawki? ;)

    Zależy ile by to kosztowało. Bo jakieś zyski z tego będę miał ;)

    --
    ktos

  • 4. Data: 2005-08-11 05:48:13
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Pytanie: po co?
    >
    > Zakładając, że jest to możliwe, na pewno będzie kosztowało. Czy skórka
    > warta wyprawki? ;)

    Andrzeju a popacz na to inaczej:))

    Może klientowi brakuje 14 dni do emerytury :)))))

    a swoją drogą .... jak ja znajdę świadków, którzy potwierdzą, że mam 65 lat
    ..... to też osiągnę wiek emerytalny ...... znajdę świadków, i papiery, że
    pracowałem w odpowiednich warunkach ....

    i bede brał od Ciebie pienionszki jako emerytjura :)))))

    daleeeeko poszedłem

    pozdrawiam
    fart

    a na choroby psychiczne to chyba też można dostać rente ?????
    ale zastanawiam się czy wtedy do czubka przyjdą ludzie po wykonanie usługi

  • 5. Data: 2005-08-11 07:53:03
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Andrzej Lawa:

    > Pytanie: po co?

    Pewnie przed armia sie chowa.
    Pozdr. Dulek

  • 6. Data: 2005-08-11 08:12:09
    Od: maHo <m...@p...net>

    Dulek wrote:
    > Andrzej Lawa:

    > Pewnie przed armia sie chowa.
    > Pozdr. Dulek

    Przed armią? W wieku 60/61 lat?

    pozdrav

    maHo

  • 7. Data: 2005-08-11 08:15:31
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    maHo:
    >Przed armią? W wieku 60/61 lat?

    I nie usmiales sie?
    Pozdr. Dulek

  • 8. Data: 2005-08-11 08:35:21
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    > Gdzie się zgłosić i na co powołać, jeśli chciałbym zmienić datę urodzenia?

    Do właściwego ze względu na USC sądu rejonowego - należy złożyć wniosek o
    sprostowanie aktu urodzenia (a jeśli się ożeniłęś, to i małżeństwa,jeśli
    masz dzieci - to i akty urodzenia tych dzieci bo tam jest data Twoich
    urodzin).
    Por. art. 30-33 prawa o aktach stanu cywilnego.

    > Wpisaną mam powiedzmy datę 2 stycznia 1955 roku, a naprawdę urodziłem się
    > (oczywiście w domu, nie szpitalu) i mam na to świadków, w grudniu 1954
    > roku.

    Świadkowie będą świadkami, a rzeczą sądu będzie, czy dać im wiarę. Jeśli
    chcesz z tego wyciągnąć jakieś korzyści, to sąd będzie bardzo podejrzliwy.
    Nie wiem czy się opłaca - zmiana wszystkich dokumentów, nr PESEL (bo tam
    jest data urodzin) i spore komplikacje na przyszłość we wszystkich
    instytucjach, których podawałeś swoje dane.
    JK

    --
    Tępmy e-analfabetyzm - http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html