  • 1. Data: 2005-08-11 07:35:56
    Temat: Czy długi ojca przechodzą na dzieci?
    Od: "a1618" <a...@o...pl>

    Witam,

    Mój ojciec ma długi, z żoną ma rozdzielność majątkową. Czy ja odpowiadam za
    jego długi? Mieszkamy w 1 mieszkaniu, ale prowadzimy osobne gospodarstwa.

    Bede wdzięczny za informację
    Artur

  • 2. Data: 2005-08-11 07:50:24
    Temat: Re: Czy długi ojca przechodzą na dzieci?
    Od: Michal Bien <m...@u...uw.edu.pl>

    a1618 <a...@o...pl> wrote:

    > Mój ojciec ma długi, z żoną ma rozdzielność majątkową. Czy ja
    > odpowiadam za jego długi? Mieszkamy w 1 mieszkaniu, ale prowadzimy
    > osobne gospodarstwa.

    Poki zyje - nie. Po smierci tez niekoniecznie. No chyba ze
    darowal Ci dom, samochod, przedsiebiorstow itp, sam twierdzi ze jest
    biedny jak mysz koscielana a dluznicy beda chcieli ruszyc te umowy
    ze skargi paulinskiej ;)

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl