  • 1. Data: 2005-08-11 08:41:46
    Temat: oplacanie studiow przez pracodawce
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    Pracownik chcialby sie ksztalcic na studiach zaocznych. Chcialby dostac
    na to dofinansowanie od pracodawcy. Jakie mozliwosci ma pracodawca, by z
    jednej strony zfinansowac nauke pracownika, a z drugiej nie stracic na
    tym? Jesli ktos sie orientuje w takiej sytuacji, to bardzo bym prosil o
    wyczerpujace info.

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 2. Data: 2005-08-11 09:11:29
    Temat: Re: oplacanie studiow przez pracodawce
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

> [...]
    > jednej strony zfinansowac nauke pracownika, a z drugiej nie stracic na
    > tym? Jesli ktos sie orientuje w takiej sytuacji, to bardzo bym prosil o

    Grunt to dobrze sformułowana umowa o dofinansowanie nauki gwarantująca
    pracodawcy, że pracownik nie zrobi go w konia. Niestety w sieci znalazłem
    tylko coś z płatnym dostępem:
    http://e-prawnik.pl/show/page.php/cD1tdXN0X2xvZ2luX2
    FuZF9wYXlfc21zJnBrZXk9MTc2YjdhMzExNTlmMDE0YjA2NGY3MD
    FjOTY3ZThkZWY

    JK

    --
    Tępmy e-analfabetyzm - http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html