eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak wywóz czołgu › Re: Polskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak wywóz czołgu
    From: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polskie przepisy traktują przewóz kamizelek i hełmów tak samo jak
    wywóz czołgu
    Date: Tue, 29 Jul 2014 13:17:02 +0200

    news:lr7t5p$3ll$8@dont-email.me...
> [...]
    kraine-z-setkami-
    >>> helmow-dla-mieszkancow-grozi-mu-do-10-lat-wiezienia,
    454084.html
    > Wiesiaczek. Ale widzę, że Też masz ochotę antysemicki trollu

    Nie zauważyłem aby uprawiał propagandę prosowiecką.
    Masz na to jakieś dowody w postaci linków do jego listów gdzie taka
    propagandę uprawia?

    Używasz wobec mnie kłamliwego, niczym nieuzasadnionego określenia.
    Ostrzegam cię, że łamiesz prawo.