  • 1. Data: 2002-03-04 09:49:12
    Temat: Polsat lamie prawo ?
    Od: "KamilQ" <k...@w...pl>

    15:35 Fundacja Polsat - w tym programie non stop puszcza sie muzyke z filmu
    Gladiator - czy to jest legalne ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-03-04 09:55:48
    Temat: Re: Polsat lamie prawo ?
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik KamilQ <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5vg0v$223$...@n...tpi.pl...
    > 15:35 Fundacja Polsat - w tym programie non stop puszcza sie muzyke z
    filmu
    > Gladiator - czy to jest legalne ?

    A dlaczego ma byc nielegalne puszczanie muzyki?

    Karol

  • 3. Data: 2002-03-04 13:25:14
    Od: "KamilQ" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik KamilQ <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:a5vg0v$223$...@n...tpi.pl...
    > filmu
    >
    > A dlaczego ma byc nielegalne puszczanie muzyki?

    Muzyke ktora robi za tlo w programach TV ? - na to trzeba posiadac zgode lub
    zatrudnic kompozytora. Film mial swoja premiere rok temu...

    Jestem grafikiem 3D. Wyobraz sobie ze robie animacje komputerowa, a jako
    muzyczke w tle animacji wkladam sobie utowor zywcem wyjety z Ogniem i
    Mieczem i na czyms takim zarabiam - legalne ?

    Pzdr.

  • 4. Data: 2002-03-04 13:36:51
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik KamilQ <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5vslu$r8t$...@n...tpi.pl...

> [...]
    lub
    > zatrudnic kompozytora. Film mial swoja premiere rok temu...

    No to skad wiesz, ze nie maja zgody?

    Karol

  • 5. Data: 2002-03-05 22:33:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Mon, 4 Mar 2002 14:25:14 +0100, "KamilQ" <k...@w...pl>
    napisałbył:

    >Jestem grafikiem 3D. Wyobraz sobie ze robie animacje komputerowa, a jako
    >muzyczke w tle animacji wkladam sobie utowor zywcem wyjety z Ogniem i
    >Mieczem i na czyms takim zarabiam - legalne ?

    Zauważ, że rozgłośnia radiowa może nadawać co chce i jak chce, bo
    opłaca stałe, ryczałtowe niemałe pieniądze do ZAIKSu. Tak więc nie
    musi starać się o konkretny utwór. Prawdopodobnie z TV jest podobnie.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)