  • 1. Data: 2002-03-04 08:06:26
    Temat: Umowa Darowizny.
    Od: "VINCENT VEGA" <z...@g...pl>

    Witam serdecznie szanownych grupowiczow.
    Mam male pytanko.
    babcia wykupila mieszkanie komunalne, pozniej umowa darowizny przepisala je
    na mnie.
    mam pytanie, czy babcia moze zerwac umowe darowizny i zabrac mi mieszkanie.
    dzieki z gory za odpowiedz....
    pozdrowienia.

  • 2. Data: 2002-03-04 10:16:13
    Temat: Re: Umowa Darowizny.
    Od: "Baffon" <b...@w...pl>

    Użytkownik "VINCENT VEGA" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    je
    > na mnie.
    > mam pytanie, czy babcia moze zerwac umowe darowizny i zabrac mi

    Moze jednak wymaga to przewodu sadowego w ktorym babcia musi udowodnic ze
    dopusciles sie wzgladem jej czynu niegodnego np. ukradles jej pieniadze albo
    zepchnoles ze schodow.
    pozdrawiam
    baffon

  • 3. Data: 2002-03-04 11:53:00
    Od: "VINCENT VEGA" <z...@g...pl>

    A jezeli nic nie moze mi zarzucic??
    tzn. place wszystkie swiadczenia, nie dokuczam jej itp.
    to nic nie moze zrobic....??

  • 4. Data: 2002-03-04 14:45:08
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 4 Mar 2002, VINCENT VEGA wrote:

    > mam pytanie, czy babcia moze zerwac umowe darowizny i zabrac mi mieszkanie.

    Tylko w przypadku twojej rażącej niewdzięczności (do roku od dowiedzenia
    się o niej) lub własnego niedostatku (w tym drugim przypadku może żądać
    środków utrzymania do wysokości wartości przedmiotu darowizny).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.