  • 1. Data: 2002-03-04 08:46:53
    Temat: Pomówienie
    Od: "Korbolek" <k...@p...pl>

    Witajcie,

    Co mogę zrobić, jeżeli ktoś wysyła do różnych instytucji listy, w których
    pomawia mnie o naruszenie prawa autorskiego?

    Pozdrawiam
    Korbolek
    http://www.poznaninaczej.pl

  • 2. Data: 2002-03-04 14:29:38
    Temat: Re: Pomówienie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 4 Mar 2002, Korbolek wrote:

    > Co mogę zrobić, jeżeli ktoś wysyła do różnych instytucji listy, w których
    > pomawia mnie o naruszenie prawa autorskiego?

    Żądać zaprzestania z uwagi na ochronę dóbr osobistych?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.