  • 1. Data: 2002-03-04 08:39:41
    Temat: Jak sie Bronic w sadzie
    Od: "pas" <p...@k...net.pl>

    Witam,
    mam nadzieje ze znajdzie sie na grupie jakas dobra dusza
    i skometuje moje watpliwosci ewentualnie rzuci jakis paragraf lub link
    niestety nie stac mnie na prawnika

    Cala sprawa dotyczy wierzytelnosci dla SM od ktorej wynajmowalem lokal jako
    firma
    przez wiele lat az do roku 2000

    1. Jak to jest z upowaznieniem do wystawiania FV bez podpisu
    czy takie upowaznienie powinno byc wystawiane na dany rok
    co w przypadku jesli wierzyciel nie ma takowego na dany rok
    a do sodu wyslal upowaznienie na ktorym nie ma daty ( odciety gorny fragmet)

    2. Jak to jest z Aneksami do umowy o podniesienie czynszu
    Do sadu dostarczyli 2 anexy al;e zaden nie podpisany przezemnie
    poniewaz odmowlem jego podpisania

    3. do protokolu zdawczo odbiorczego lokalu dodano aneks
    w ktorym doliczono dziwne rzeczy po chorych kwotach
    np... zuzycie podlogi lastriko , zuzycie bojlera ktory ja sam zalozylem
    zuzycie fliz na scianach lazienki ... itp .....
    dodam jeszcze iz tego dokumetu tez nie podpisalem poniewaz nawte mnie nie
    bylo przy tym

    4. w umowie jest punkt mowiacy

    Wynajmujacy zastrzega sobie prawo zmiany stawki czynszowej w drodze
    stosownego aneksu w zaleznosci od ksztaltowania sie wysokosci kosztow
    wlasnych wynikajacych z sytuacji gospodarczej i rynkowej.
    Nie przyjacie nowych warunkow przez najemce skutkowac bedzie rozwiazaniem
    umowy najmu za 1- miesiecznym okresem wypowiedzenia

    oraz drugi

    Nie uiszczanie czynszu przez dwa kolejne miesiace spowoduje rozwiazanie
    umowy najmu bez zachowania wypowiedzenia.

    ------------------------------------
    przestalem placic czynsz w grudniu 1999 wtedy poprosilem spoldzielnie o jak
    naszybsze zdanie lokalu
    jedank nie pisemnie wtedy zdecydowali podniesc czynsz o pare ladnych groszy
    niestety nie mam na to dokumetow poniewaz byly to rozmowy z Prezesem a nie w
    formie korespondencji
    w zasadzie lokal opuscilem koncem stycznia odalem poprostu klucze
    spoldzielnia jednak termin wypowiedzenia liczyla od marca jako 3 m-c czyli
    do konca maja
    w dodatku wystawiala FV wg nowych stawek (niepodpisanego aneksu)

    czy mam jakies szanse na zmiejszenie tego dlugu ??
    czy moge w odwolaniu odniesc sie do ktoregos z powyzszych punktow

    BARDZO GORACO PROSZE O POMOC

    Piotr

  • 2. Data: 2002-03-04 09:34:40
    Temat: Re: Jak sie Bronic w sadzie