  • 1. Data: 2002-03-04 10:13:16
    Temat: Spec od wszystkiego
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    PANIE JACKU !!!

    Toż Pan chyba pisze o sobie !!!
    Troll, mordplik, bez literatury,
    bez filofowania itd.
    Cudny

  • 2. Data: 2002-03-04 13:55:25
    Temat: Watki osobiste za zakazane na usenecie Re: Spec
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Panie Cudny,
    Pan szanuj moj czas i innych i nie trolluj wiecej.
    Grupa prawo sluzy do dyskusji o problemach prawnych.
    Czytaj Pan etykiete usenetu.

    A watki prywatne sa zakazane.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Koniec.Kropka.
    Troll laduje w mordpliku i radze kazdemu to zrobic, chyba ze lubi czytac
    psychoanalizy na grupie prawo.

    EOF
    FUT

  • 3. Data: 2002-03-04 14:30:13
    Temat: Re: Watki osobiste za zakazane na usenecie Re: Spec
    Od: m_konieczny <m...@u...net>

    On Mon, 04 Mar 2002 14:55:25 +0100, Jacek <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    [...]
    >Czytaj Pan etykiete usenetu.

    gdybys ty, trollu kapiszonowaty, znal etykiete usenetu,
    to bys na pewno nie zmienial tytulow thread'ow.

    na tym bozym swiecie sa bowiem jeszcze ludzie, ktorzy nie uzywaja
    szajslooka ablo innej mozilli kontra hedory i ktorym takie
    numery przeszkadzaja w sledzeniu poczynan trolli, ktorych
    IQ jest nizszy niz ich rozmiar bura.

    pisz wiec skargi do Strasbourga, do Brukseli, Hagi, ze ktos
    cie nazywa cwelem niedogwalconym, ale na litosc boska stosoj
    sie do pewnych przyjetych ogolnie zasad.

    oczywiscie ten followup na pl.test swiadczy tez o twoim
    niewymyciu intelektualnym...

    to tak jakbys chcial zamknac usta mniej wyrobionym userom,
    bubku jednozoledny...

    marek

  • 4. Data: 2002-03-04 16:05:57
    Temat: Re: Spec od wszystkiego
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    No właśnie Panie Jacku.niby tyle lat w usenecie a Pan nadal nie zna
    netykiety.........
    Wzywam Pana do zaznajomienia się z zasadami panującymi w wirtualnym świecie
    !!!
    Cudny

  • 5. Data: 2002-03-04 16:45:14
    Temat: Zasady etykiety i dobrego wychowania obowiazujace w internecie i na usenecie Re: Spec od wszystkiego
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Cudny wrote:

    > No właśnie Panie Jacku.niby tyle lat w usenecie a Pan nadal nie zna
    > netykiety.........
    > Wzywam Pana do zaznajomienia się z zasadami panującymi w wirtualnym świecie

    Milo mi.
    Bylbym jednak zobowiazany za wskazanie jakich zasad Pan przestrzega,
    ktore Panu pozwalaja
    na prowadzenie personalnych dyskusji na grupie prawo ?

    Prosze o podanie zrodel tych zasad.
    Bo z definicji grupy prawo wynika zakaz takich dyskusji.

    Poniewaz jestem jednym z wielu wspolautorow zasad akceptowanych w
    swiatowym internecie
    to albo mowimy o roznych zasadach, albo o braku zasad.

    Jedna z tych zasad jest etykieta, podobnie jak w golfie czy curlingu.
    Jezeli Pan potwierdzi ze zobowiaze sie do przestrzegania zasad etykiety
    towarzyskiej
    jak w golfie czy curlingu to bedzie to duzy krok w dyskusji nt. zasad
    panujacych
    w internecie.

    Bo wbrew pozorom w wirtualnych swiecie panuja zasady swiata realnego, a
    co najmniej
    zasada etykiety i przestrzegania dobrych manier.
    A zatem licza sie dobre maniery, etykieta i dobre wychowanie.

    Oraz dobra pamiec, nie pozwalajaca zapomniec, ze przedmiotem dyskusji
    jest temat a nie dyskutanci.

    Zatem skoro Pan wywolal zasady ktorych Pan przestrzega, to prosze je
    wymienic.

    Mysle ze dyskusja o dobrym wychowaniu, etykiecie moze byc uzasadniona
    merytorycznie na grupie prawo

    Jacek

  • 6. Data: 2002-03-04 17:02:51
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "m_konieczny" <m...@u...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > niewymyciu intelektualnym...
    >
    > to tak jakbys chcial zamknac usta mniej wyrobionym userom,

    Netykieta sie klania.Prosze wskazac zwiazek tego postu z prawem.

    Leszek

  • 7. Data: 2002-03-04 17:13:00
    Temat: Re: Watki osobiste sa zakazane na usenecie Re: Spec
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    m_konieczny wrote:

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > gdybys ty, trollu kapiszonowaty, znal etykiete usenetu,
    > to bys na pewno nie zmienial tytulow thread'ow.

    Drogi Panie,

    dyskusje personalne sa zakazane na usenecie , a w szczegolnosci na
    grupie prawo
    i zmiana tematu jest wyrazem zasad etyki i etykiety usenetu.

    Kazdy uzytkownik usenetu ma prawo, ale i obowiazek, aby watki
    personalne, trollowe zakonczyly
    sie tak szybko jak mozna.

    Zatem zgodne z etykieta usenetu sa takie dzialania jak przekierowanie
    dyskusji na pl.test,
    i zmiana tematu na zgodny z tematyka grupy.

    Ladnie by wygladal usenet gdyby trolle decydowaly o ochronie swoich
    watkow i musielibysmy je
    czytac miesiacami.

    Oczywiscie mozna skorzystac z pomocy abuse, ale po co im zawracac glowe
    drobnymi sprawami.
    Zatem

    I zasada usenetu
    Watki personalne sa zakazane na usenecie
    II zasada usenetu
    Dopuszczalne sa jedynie dyskusje zgodne z tematem grupy
    III. zasada usenetu
    Dopuszczalne i zalecane jest podejmowanie dzialan aby zakonczyc trollowe
    tematy i dyskusje trolli.

    Usenet stworzono do dyskusji a nie do ochrony trolli i ich dyskusji.
    Rownie dobrze moga sie karmic na grupie pl.test.

    Jezeli ktos uzna ze temat zasad usenetu nie jest objety prawem
    internetowym
    to dyskusje nalezy zakonczyc.
    Jezeli prawo internetowe obejmuje swoim zakresem zasady usenetu, to
    dalsza dyskusja jest dopuszczalna.

    Ale niech kazdy sam zdecyduje zgodnie ze swoja etyka.

    Jacek

  • 8. Data: 2002-03-04 17:34:33
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Panie Jacku....Pan już tyle trolluje że to pod jakiekolwiek zasady/etykiety
    itp. nie podchodzi, więc bezsensem byłoby przytaczanie ich dla Pana.......na
    szczęście więsza część ludzi jako tako je przestrzega a przede wszystkim
    potrafi prowadzić dyskusję więc Pana twórczość można jakoś przeżyć.....
    Cudny

  • 9. Data: 2002-03-04 17:40:22
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Panie Cudny.Pan wcale nie dyskutuje.Pan ma jakis uraz do Pana Jacka to niech
    Pan z Panem Jackiem rozmawia na priva bo byc moze to nikogo nie
    interesuje.Gdyby spojrzec oczami kogos nowego na grupie to Pan trolluje.

    Leszek

  • 10. Data: 2002-03-04 17:43:00
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    No cóż no to te nowe osoby mogę przeprosic.chociaż jeżeli są rozgarnięte to
    połapią się o co chodzi.....a do Pana Jacka nic nie mam....ja jestem
    pokojowo nastawiony :))))
    Cudny