  • 11. Data: 2011-11-16 07:52:10
    Temat: Re: Policyjna menda czyli standardy c.d.
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 16 Lis, 08:41, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Podasz linka?
    >
    > --
    > Liwiusz

    http://www.ifp.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewt
    opic&p=893796#893796

  • 12. Data: 2011-11-16 09:23:04
    Temat: Re: [kronika2prl] Policyjna menda czyli standardy c.d.
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 15.11.2011 18:32, Massai pisze:
    > mi wrote:
    /.../
    > Generalnie to zachowanie policjanta skandaliczne, ale tak się
    > zastanawiam - kto normalny chodzi po ulicach w rękawiczkach
    > "rowerowych"?
    >
    > Ani cieplej, ani specjalnie wygodne to nie jest. Jedynie nieźle
    > chronią dłoń przed przypadkowym rozcięciem przy ciosie, ew. przed
    > otarciami o ziemię, jak się człowiek przewróci...

    Ja nie wiem, są foty antifowców w rękawicach do mma, jakoś Policja
    problemu nie widziała.

  • 13. Data: 2011-11-16 09:24:47
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 16.11.2011 08:52, Łukasz Jamroz pisze:

    > http://www.ifp.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewt
    opic&p=893796#893796

    No wątek rozbrajający.

  • 14. Data: 2011-11-16 20:23:13
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    >Okreslenia kujawiak, garda, muka to slowa policjantow broniacych
    >bandyty.
    Oni inaczj nie potrafią, gdy byłam zatszymana prawie 5 lat temu, gadali
    więziennym slangiem niezrozumiałym pszeze mnie, potem dopiero zaczęłam się
    domyślać znaczeń wsłuw.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 15. Data: 2011-11-16 20:30:50
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > Oni inaczj nie potrafią, gdy byłam zatszymana prawie 5 lat temu, gadali
    > więziennym slangiem niezrozumiałym pszeze mnie, potem dopiero zaczęłam się
    > domyślać znaczeń wsłuw.

    ja np przez parę następnych dni będę się próbował domyśleć o czym ty
    napisałaś- i w jakim slangu toto jest

    szymon