  • 1. Data: 2011-11-15 00:18:38
    Temat: [kronika2prl] Policyjna menda czyli standardy c.d.
    Od: mi <m...@o...pl>

    "Komenda Stołeczna Policji potwierdza, że to policjant kopał w twarz
    demonstranta"
    http://www.wykop.pl/ramka/943379/policjant-ktory-ude
    rzyl-z-piesci-przechodnia-jest-na-zwolnieniu-lekarsk
    im/

    Przypomnienie:
    http://www.youtube.com/watch?v=iEJn3SvnQlY

    Podsumujmy:
    - osoba, która nie stawiała oporu ani nie uciekała została zatrzymana z
    użyciem:
    -- ciosu pięścią w twarz;
    -- gazu skierowane w twarz z odległości max. 30 cm;
    -- min. 5 kopniaków w twarz;
    - ŻADEN z obecnych na miejscu funkcjonariuszy nie zareagował na jawne
    łamanie prawa przez policjanta.

    Jak się sprawy potoczyły? Ano tak:
    - pobity otrzymał zarzuty; ciekawe czy za napaść na funkcjonariusza?!
    - policjant poszedł na zwolnienie - rączkę zobie zwichnął. Ciekawe czy
    prawą - tę, którą zadał pierwszy cios?!
    Teraz niezawisły od sprawiedliwości sąd wysłucha wszystko-pamiętających
    funkcjonariuszy. Zapewne tych, którzy asystowali w zatrzymaniu.

    Panie policjantki, panowie policjanci. Dziwicie się, że potem słyszycie
    JP czy CHWDP? Bo ja już się nie dziwię. Nadchodzi czas kolejnej
    dziejowej zawieruchy, będziecie musieli wybrać po której staniecie
    stronie, komu służyć i jakie metody będziecie stosować. Wybierzcie
    rozsądnie. Bo nikt nie będzie żałował tych, którzy wybiorą błędnie. A
    kary za poważne czyny mogą być dotkliwe.

    Ci, którzy nie przemyślą na czas wspomną po latach...

  • 2. Data: 2011-11-15 13:08:20
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "mi" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > A kary za poważne czyny mogą być dotkliwe.
    > Ci, którzy nie przemyślą na czas wspomną po latach...

    patrzac na ostatnie 20 lat smiem watpic

  • 3. Data: 2011-11-15 17:32:54
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    mi wrote:

> [...]
    > -- min. 5 kopniaków w twarz;
    > - ŻADEN z obecnych na miejscu funkcjonariuszy nie zareagował na

    Generalnie to zachowanie policjanta skandaliczne, ale tak się
    zastanawiam - kto normalny chodzi po ulicach w rękawiczkach
    "rowerowych"?

    Ani cieplej, ani specjalnie wygodne to nie jest. Jedynie nieźle
    chronią dłoń przed przypadkowym rozcięciem przy ciosie, ew. przed
    otarciami o ziemię, jak się człowiek przewróci...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2011-11-15 17:58:29
    Od: leon <l...@h...pl>

    Dnia 15-11-2011 o 18:32:54 Massai <t...@w...pl> napisał(a):

    > mi wrote:
    > Generalnie to zachowanie policjanta skandaliczne, ale tak się
    > zastanawiam - kto normalny chodzi po ulicach w rękawiczkach
    > "rowerowych"?

    Np ja. Pracuje na powietrzu i musze miec wolne opuszki aby wygodnie
    chwytac drobne przedmioty lub by wieksze opakowania sie nie slizgaly
    na folii.

    > Ani cieplej, ani specjalnie wygodne to nie jest. Jedynie nieźle
    > chronią dłoń przed przypadkowym rozcięciem przy ciosie, ew. przed
    > otarciami o ziemię, jak się człowiek przewróci...

    Wystraczająco ciepłe na obecne temperatury. Jak spadnie snieg to tez
    beda rekawiczki "bez palcow" tyle ze cieplejsze

    leon

    --
    Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
    Lem

  • 5. Data: 2011-11-15 18:11:29
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 01:18:38 +0100, mi napisał(a):

    > -- min. 5 kopniaków w twarz;

    Ani jeden nie doszedł twarzy

> [...]
    > dziejowej zawieruchy, będziecie musieli wybrać po której staniecie
    > stronie, komu służyć i jakie metody będziecie stosować. Wybierzcie

    Policja służąca faszyzującym kibolom. To dopiero będzie..

    > Ci, którzy nie przemyślą na czas wspomną po latach...

    Kiedy kończy ci się przepustka?
    --
    marcin

  • 6. Data: 2011-11-15 18:34:44
    Temat: Re: Policyjna menda czyli standardy c.d.
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 15 Lis, 19:11, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Ani jeden nie doszedł twarzy

    > Policja służąca faszyzującym kibolom. To dopiero będzie..

    > Kiedy kończy ci się przepustka?
    > --
    > marcin

    Skoncz trollowac zomowcu.

  • 7. Data: 2011-11-15 21:28:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > (...)
    > Teraz niezawisły od sprawiedliwości sąd wysłucha wszystko-pamiętających
    > funkcjonariuszy. Zapewne tych, którzy asystowali w zatrzymaniu.

    No i to będzie właściwy tok postępowania. Tu nie ma co prowadzić
    postępowania dyscyplinarnego, bo potrzebny jest do rozstrzygnięcia
    prokurator i sąd - bez względu na ostateczne ustalenia.

  • 8. Data: 2011-11-16 00:28:13
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 10:34:44 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

    > Skoncz trollowac zomowcu.

    Przecież to nie ja mam sraczkę na newsach. Do tego zupełnie nie
    merytoryczną i pełną przekłamań
    --
    marcin

  • 9. Data: 2011-11-16 07:02:33
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 15 Lis, 01:18, mi <m...@o...pl> wrote:
    > "Komenda Stołeczna Policji potwierdza, że to policjant kopał w twarz
> [...]

    Znalazlem ciekawego posta na forum policji - swoja droga to co
    wypisuja tam niektorzy (z naciskiem na niektorzy, spora czesc jest
    bardzo rozsadna) polijanci budzi moj strach, ich miejsce jest w
    kamieniolomach, a nie w policji. Pozwole sobie zacytowac bo jest to
    pytanie bardziej na te grupe niz do bandytow w mundurach:

    Proc_Judei:
    "Obejrzałem filmy i mam pytanie, zwłaszcza do tych obrońców tego
    "policyjnego furiata w czapce". Sytuacja zupełnie hipotetyczna: - idę
    ulicą - naprzeciwko mnie, wybiega +/- 10 - 15 typów w jakiś
    kamizelkach, albo i bez. Nie mam ochoty mieć z nimi nic do czynienia,
    obracam się plecami i czekam aż przejdą obok mnie. Specjalnie to
    robię, aby nie prowokować, nie przyciągać wzrokiem. Nagle jeden z nich
    - CYWIL - uderza mnie w twarz i pryska gazem w oczy. Zakładam złudnie,
    że gaz na mnie nie działa i w samoobronie, bo przecież nie mam podstaw
    sądzić, że to interweniujący policjant, blokuję jego ruchy, "walę z
    kujawiaka: jak to pewien ZOMOwiec opisał, kopię w twarz, albo w gardę
    - bo przecież zasady wykorzystania śpb mnie nie obowiązują, po czym
    leżącego typa "glanuję" tak jak typ który myśli, że mu wszystko wolno,
    "mukuje" zatrzymanych. Na koniec kopię gnoja po cywilnemu, bo przecież
    nie policjanta - ani nie w mundurze, ani jakoś oznakowany, ani mi się
    nie wylegitymował, w łeb. Czy jako obywatel RP podlegam ochronie
    prawnej, czy podpadam pod paragraf zaatakowania policjanta na
    służbie?? I co by było gdyby tam nie było kamer?"

    Okreslenia kujawiak, garda, muka to slowa policjantow broniacych
    bandyty.

  • 10. Data: 2011-11-16 07:41:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-16 08:02, Łukasz Jamroz pisze:
    ant-ktory-uderzyl-z-piesci-prz...

    nQlY

    > Znalazlem ciekawego posta na forum policji - swoja droga to co

    Podasz linka?

    --
    Liwiusz