  • 1. Data: 2006-06-04 13:24:15
    Temat: Policja ,kontrola z ksiedzem.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A co jesli nie zycze sobie rozmawiac z ksiedzem w razie kontroli policji?
    Moge mu powiedziec "spierdalaj czarnuchu"?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2006-06-04 14:07:26
    Temat: Re: Policja ,kontrola z ksiedzem.
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >A co jesli nie zycze sobie rozmawiac z ksiedzem w razie kontroli policji?
    > Moge mu powiedziec "spierdalaj czarnuchu"?

    Jeśli tak nauczyli cię rodzice?
    Na chamstwo nie ma artykułu.

    - -
    Pzdr
    Leszek
    GG1631219
    "Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego prawa nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko tobie."

  • 3. Data: 2006-06-04 14:10:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Jeśli tak nauczyli cię rodzice?
    > Na chamstwo nie ma artykułu.

    sa :-)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 4. Data: 2006-06-04 14:10:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Jeśli tak nauczyli cię rodzice?
    > Na chamstwo nie ma artykułu.

    inaczej... bywaja, w tym przypadku akurat jest.

    P.

  • 5. Data: 2006-06-04 15:04:43
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > A co jesli nie zycze sobie rozmawiac z ksiedzem w razie kontroli policji?
    > Moge mu powiedziec "spierdalaj czarnuchu"?

    Jak chcesz mieć potem sprawę w sądzie, to możesz.
    Każdemu wolno podejść do twojego samochodu i prawić ci kazanie z pewnej
    odległości, ty za to słuchać tego nie musisz.
    Siłą do słuchania tego cie nie zmusi.

  • 6. Data: 2006-06-04 15:07:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e5usqf$lh3$2@inews.gazeta.pl witek
    <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> pisze:

    > Każdemu wolno podejść do twojego samochodu i prawić ci kazanie z pewnej
    > odległości
    Ile wynosi ta odległość?

    Jotte

  • 7. Data: 2006-06-04 15:22:20
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:e5usqf$lh3$2@inews.gazeta.pl witek

    > Ile wynosi ta odległość?

    Wyobraź sobie, że zatrzymaleś samochód na parkingu i jakiś psychiczny
    stanął koło twojego samochodu i prawi ci kazania.
    Dopóki nic ci nie robi, to może sobie tam stać ile mu się podoba.

    Z księdzem jest dokładnie to samo. Może sobie stać i już.

  • 8. Data: 2006-06-04 15:31:14
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Moze nawet byc w trakcie kontroli (sprawdzania dokumentow), i zagladania
    funkcjonariuszowi przez ramie i notowania sobie?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 9. Data: 2006-06-04 15:32:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e5utrg$lh3$8@inews.gazeta.pl witek

> [...]
    > Dopóki nic ci nie robi, to może sobie tam stać ile mu się podoba.
    > Z księdzem jest dokładnie to samo. Może sobie stać i już.
    Dobra, akceptuję porównanie księdza z psychicznym, ale sam napisałeś, że "z
    pewnej odległości" jest to dozwolone. Dlatego pytam jaka to odległość?
    Poniżej jakiej odległości jest to zabronione i mogę podjąć środki obrony
    koniecznej celem neutralizacji działań klechy?

    Jotte

  • 10. Data: 2006-06-04 15:34:27
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > Moze nawet byc w trakcie kontroli (sprawdzania dokumentow), i zagladania
    > funkcjonariuszowi przez ramie i notowania sobie?

    Ksiądz sobie może być gdzie mu się podoba.
    Natomiast policjant nie może mu niczego pokazać. To chyba oczywiste.