  • 1. Data: 2006-06-04 11:23:43
    Temat: mieszkanie + lokator
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam. czy warto ladowac sie w biznes typu :
    mieszkanie za 25tysiecy, + lokator?
    powierzchnia 45metrow + mieszkanie ruina, lokator pijak nierob.

    mieszkanie zostalo wycenione na 68tysiecy z czego 28% mam zaplacic ja,
    lub moge odzyskac 72% wkladu wlasnego tj 46tys.
    Co robic????Nie mam zamiaru utrzymywac jakiegos "menela" w wlasnym domu.
    Jest to o tyle dziwna sytuacja ze jest to bardzo bardzo daleki kuzyn niby,
    zrzekl sie wkladu na mnie abym mogl wykupic to mieszkanie.
    Spodzielnia dopiero wtedy przekaze wklad jesli wezme wykupie mieszkanie