  • 11. Data: 2003-03-24 17:42:24
    Temat: Re: Policja do mnie dzwoniła?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    505 071 615

  • 12. Data: 2003-03-24 17:57:54
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Do mnie pijesz? Przypomnę, że do dziś nie doczekałem się Twojego adresu.

    jeśli podam Ci mój adres to w jednej chwili dam też złoszenie na
    policji, że groziłeś mi pobiciem i zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie
    ;) Nie podaje Ci mojego adresu dla Twojego własnego dobra. Podałem Ci
    adres na klatke schodową budynku obok mojego miejsca zamieszkania -
    mogłeś przyjechać. Pozatym myślałem że już skończyliśmy ten temat, panie
    "Biuro"?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2003-03-24 17:58:21
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Agent 0700 napisał:
    > 505 071 615

    i po co podajesz?
    myślisz że ten typ może sprawdzić cokolwiek poza numerem swojego buta?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2003-03-24 18:36:18
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > i po co podajesz?
    > myślisz że ten typ może sprawdzić cokolwiek poza numerem swojego buta?

    Może się trafi jakiś cień i do niego dryndnie
    Jacek

  • 15. Data: 2003-03-24 20:31:49
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    (...)
    > No i zadzwinili (niby policja) z zapytaniem czy coś o tym wiem, no i
    mówię,
    > że Tak,

    Błąąąąąąd !!!!!!
    Policja nie przesłuchuje przez telefon !!

    To poważny błąd z twojej strony, że podejmowałeś jakikolwiek dialog na ten
    temat przez telefon ! Prowokator mógł Ciebie nagrać...
    Policja albo do Ciebie przychodzi i legitymując się dokonuje czynności,
    rozpoznania, przesłuchania, rozpytania itp. albo przysyła Tobie wezwanie aby
    się stawić...
    Owszem, mogą zadzwonić ale tylko po to, aby Ciebie zaprosić do
    komisariatu... to taka oszczędność...

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 16. Data: 2003-03-24 20:50:43
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > jeśli podam Ci mój adres to w jednej chwili dam też złoszenie na
    > policji, że groziłeś mi pobiciem i zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie

    Dawaj adres i rób zgłoszenie.
    Adres obok Twojego kibla mnie nie interesuje, tylko Twój tam gdzie
    mogę Cię zastać - do chaty lub do pracy.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 17. Data: 2003-03-24 21:29:40
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5nfnk$dlu$...@a...news.tpi.pl...
    > 505 071 615

    policjant słuzbowo dzwoniłby z komórki ? eh dzieciaki hehe

    Sandra

  • 18. Data: 2003-03-24 21:53:35
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Dawaj adres i rób zgłoszenie.

    kończ waść, wstydu oszczędź.. ;)

    > Adres obok Twojego kibla mnie nie interesuje, tylko Twój tam gdzie
    > mogę Cię zastać - do chaty lub do pracy.

    dałem Ci adres do miejsca, gdzie mogłeś mnie zastać o umówionej godzinie
    nie skorzystałeś, trudno

    EOT
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2003-03-24 21:58:09
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel scream <s...@...pl> ihn
    news:b5nh46$208$2@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > myślisz że ten typ może sprawdzić cokolwiek poza numerem swojego
    > buta?

    Zajrzy do kradzionej bazy numerów Idei (przyznaj Arnoldzie, że masz
    do takiej bazy dostęp i z niej korzystasz) i wtedy coś powie...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 20. Data: 2003-03-24 21:58:43
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Elita.pl" <b...@e...pl> ihn
    news:3E7F326A.4AF91257@elita.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Do mnie pijesz?

    Arnoldzie Buzdyganie (ups, czyżbym przetworzył?), przecież wielu
    osobom na różnych grupach dyskusyjnych groziłeś pobiciem i to nie
    jest żadna nowość. Jakoś też nigdy się nie przyznajesz do swoich
    słów, gdzie mówisz o pobiciu - zawsze jest to jakaś "satysfakcja"
    etc. pierdoły. Czyżbyś miał aż tak sklerozę, że nie poznajesz swoich
    własnych postów?

    > Przypomnę, że do dziś nie doczekałem się Twojego adresu.

    A to jakiś koncert życzeń? Jeśli tak, to ja nie doczekałem się jakoś
    wizyty w czasie ostatniego warszawskiego zlotu pl.soc.seks, mimo że
    mówiłem, gdzie i o której będę dostępny. Czyżbym miał do czynienia z
    tchórzem mocnym w gębie? Hmmm... to chyba pytanie retoryczne...

    > "Tchórzy daje się do wybatożenia lub wychędożenia swoim parobkom"

    Która wersja jest Twoją ulubioną?