    From: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja do mnie dzwoniła?
    Date: Mon, 24 Mar 2003 20:31:49 GMT

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b5mu7v$cbl$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    (...)
    > No i zadzwinili (niby policja) z zapytaniem czy coś o tym wiem, no i
    mówię,
    > że Tak,

    Błąąąąąąd !!!!!!
    Policja nie przesłuchuje przez telefon !!

    To poważny błąd z twojej strony, że podejmowałeś jakikolwiek dialog na ten
    temat przez telefon ! Prowokator mógł Ciebie nagrać...
    Policja albo do Ciebie przychodzi i legitymując się dokonuje czynności,
    rozpoznania, przesłuchania, rozpytania itp. albo przysyła Tobie wezwanie aby
    się stawić...
    Owszem, mogą zadzwonić ale tylko po to, aby Ciebie zaprosić do
    komisariatu... to taka oszczędność...

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa