    From: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja do mnie dzwoniła?
    Date: Mon, 24 Mar 2003 21:58:43 +0000 (UTC)

    Ke'dem guerfel "Elita.pl" <b...@e...pl> ihn
    news:3E7F326A.4AF91257@elita.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Do mnie pijesz?

    Arnoldzie Buzdyganie (ups, czyżbym przetworzył?), przecież wielu
    osobom na różnych grupach dyskusyjnych groziłeś pobiciem i to nie
    jest żadna nowość. Jakoś też nigdy się nie przyznajesz do swoich
    słów, gdzie mówisz o pobiciu - zawsze jest to jakaś "satysfakcja"
    etc. pierdoły. Czyżbyś miał aż tak sklerozę, że nie poznajesz swoich
    własnych postów?

    > Przypomnę, że do dziś nie doczekałem się Twojego adresu.

    A to jakiś koncert życzeń? Jeśli tak, to ja nie doczekałem się jakoś
    wizyty w czasie ostatniego warszawskiego zlotu pl.soc.seks, mimo że
    mówiłem, gdzie i o której będę dostępny. Czyżbym miał do czynienia z
    tchórzem mocnym w gębie? Hmmm... to chyba pytanie retoryczne...

    > "Tchórzy daje się do wybatożenia lub wychędożenia swoim parobkom"

    Która wersja jest Twoją ulubioną?

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"