  • 11. Data: 2013-01-15 19:37:28
    Temat: Re: Polecone lądują w skrzynce
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 15 Sty, 19:17, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
    wrote:
    > Zgłaszając, że nic nie doszło? ;)

    Zgłaszając, że nie doręczono!
    Zresztą, to ja tu jestem ten dobry a poczta zła, proszę mi nie mieszać
    wewątku :>

    L.

  • 12. Data: 2013-01-15 19:47:46
    Od: <3...@2...194746.invalid> (Tom N)

    Lisciasty w
    bb.googlegroups.com>:

    > Zgłaszając, że nie doręczono!

    A skąd będziesz wiedział o nadaniu tego poleconego?

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2013-01-15 22:17:53
    Od: JK <j...@i...pl>

    bb.googlegroups.com>:

    > A skąd będziesz wiedział o nadaniu tego poleconego?

    Zgaduję, że po upłynięciu
    regulaminowego/ustawowego terminu na
    rozpatrzenie reklamacji i doręczenie poleconego.

    JK

  • 14. Data: 2013-01-15 22:40:17
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    bb.googlegroups.com>:

    > A skąd będziesz wiedział o nadaniu tego poleconego?

    Ależ nie będzie wiedział. Grzecznie zapyta pocztę, czy byliby łaskawi w
    końcu wypłacić te odszkodowanie, bo czeka i czeka...

    Pozdr.!
    (D)

  • 15. Data: 2013-01-16 02:54:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ale ja bym zrobił tak: wysłał polecony do siebie i po znalezieniu się go
    > w skrzynce złożył reklamację na niedostarczenie i zażądał 110zł
    > odszkodowania.
    >
    > Operację powtarzać do skutku.

    Chyba, jakby za pierwszym razem się udało, to next time zainwestowałbym
    całe 110 zł na kolejne listy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 16. Data: 2013-01-16 08:24:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-16 02:54, Budzik pisze:
> [...]
    odcinku co następuje:

    > Chyba, jakby za pierwszym razem się udało, to next time zainwestowałbym

    Reklamować można do roku, wiadomo, że po "pierwszej chryi" wrzucanie
    poleconych do skrzynki się skończy.

    Można więc się trochę pobawić. Nawet jak ktoś nie ma tysięcy zł na
    inwestycje, to niech chociaż raz dziennie wyśle do siebie list, po roku
    ma 40 tysięcy "w kieszeni", wystarczy tylko 365 reklamacji złożyć :)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2013-01-16 16:27:40
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

> [...]
    > inwestycje, to niech chociaż raz dziennie wyśle do siebie list, po
    > roku ma 40 tysięcy "w kieszeni", wystarczy tylko 365 reklamacji

    Żeby nie od razu się jorgneli proponuję akcje przeprowadzać wspólnie i w
    porozumieniu (z kimś) ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2013-01-16 18:54:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    k.gda.pl

    > Żeby nie od razu się jorgneli proponuję akcje przeprowadzać wspólnie
    > i w porozumieniu (z kimś) ;)

    najlepiej z listonoszem ;-)

  • 19. Data: 2013-01-17 21:18:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 16 Jan 2013 16:27:40 +0100, Big Jack napisał(a):

    > Żeby nie od razu się jorgneli proponuję akcje przeprowadzać wspólnie i w
    > porozumieniu (z kimś) ;)

    Nie prościej od razu podać adres na grupie? ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2013-01-17 21:38:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-17 21:18, Borys Pogoreło pisze:

    > Nie prościej od razu podać adres na grupie? ;)

    HA HA !
    ;)

    --
    Liwiusz