  • 1. Data: 2013-01-15 11:49:32
    Temat: Polecone lądują w skrzynce
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Witam,

    Nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem jakieś awizo na polecony, mam
    wrażenie że od roku lub dłużej polecone wrzucane są do skrzynki
    pocztowej. Żadnego papierka ani oświadczenia nie zanosiłem, co więcej
    zdarza się że tak samo wrzucane są polecone do innych członków
    rodziny. Do tej pory nie sprawiało to większych problemów, ale
    zastanawiam się co będzie jak przyjdzie coś grubszego na co trzeba
    zareagować w określonym czasie a nas nie będzie w domu.
    Czy jest sens iść "z ryjem" na pocztę i robić koło pupy listonoszowi?
    Z drugiej strony nie chciałbym żeby przeze mnie ktoś wyleciał z roboty
    albo dostał karę finansową...

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2013-01-15 12:03:31
    Temat: Re: Polecone lądują w skrzynce
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-15 11:49, Lisciasty pisze:
> [...]
    > Czy jest sens iść "z ryjem" na pocztę i robić koło pupy listonoszowi?
    > Z drugiej strony nie chciałbym żeby przeze mnie ktoś wyleciał z roboty

    Z ryjem, to nie.

    Ale ja bym zrobił tak: wysłał polecony do siebie i po znalezieniu się go
    w skrzynce złożył reklamację na niedostarczenie i zażądał 110zł
    odszkodowania.

    Operację powtarzać do skutku.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-01-15 14:08:34
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2013-01-15 12:03, Liwiusz napisał(a):
    > Ale ja bym zrobił tak: wysłał polecony do siebie i po znalezieniu się go w skrzynce
    złożył reklamację na niedostarczenie i zażądał 110zł odszkodowania.

    Dlaczego akurat 110 zł? Tak z powietrza, czy też jest jakieś uzasadnienie?

    --
    TrzyLinie

  • 4. Data: 2013-01-15 14:13:05
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Dlaczego akurat 110 zł? Tak z powietrza, czy też jest jakieś uzasadnienie?

    Raczej z papieru na którym napisali regulamin usług pocztowych. Można
    żądać odszkodowania do wysokości 50x opłata za pobranie.

    --
    Krzysztof

  • 5. Data: 2013-01-15 14:28:32
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2013-01-15, o godz. 12:03:31
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Z ryjem, to nie.
    >
    > Ale ja bym zrobił tak: wysłał polecony do siebie i po znalezieniu się
    > go w skrzynce złożył reklamację na niedostarczenie i zażądał 110zł
    > odszkodowania.

    Poczta reklamację uwzględni (bo musi), 110zł wsadzi w kopertę i wyśle
    mu poleconym :)

    --
    Jacek Midura

  • 6. Data: 2013-01-15 14:28:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-15 14:13, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Raczej z papieru na którym napisali regulamin usług pocztowych. Można
    > żądać odszkodowania do wysokości 50x opłata za pobranie.
    50x opłata za traktowanie listu jako polecony.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-01-15 14:41:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-15 14:28, Jacek Midura pisze:

    > Poczta reklamację uwzględni (bo musi), 110zł wsadzi w kopertę i wyśle
    > mu poleconym :)

    Nie może, zdaje się, że regulamin zabrania wysyłania pieniędzy listem ;)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-01-15 14:42:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Jan 15, 2:28 pm, Jacek Midura <j...@...krakow.pl> wrote:
    > Poczta reklamację uwzględni (bo musi), 110zł wsadzi w kopertę i wyśle
    > mu poleconym :)

    Nic nie szkodzi, listonosz wrzuci zwyczajowo do skrzynki bez
    potwierdzenia, a ja położę łapę na kasie ;)

    L.

  • 9. Data: 2013-01-15 16:34:07
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > 50x opłata za traktowanie listu jako polecony.

    Jasne. Przejęzyczyłem się.

    --
    Krzysztof

  • 10. Data: 2013-01-15 19:17:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-15 14:42, Lisciasty pisze:

    > Nic nie szkodzi, listonosz wrzuci zwyczajowo do skrzynki bez
    > potwierdzenia, a ja położę łapę na kasie ;)

    Zgłaszając, że nic nie doszło? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG:291246, Skype:kenickie_pl