    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Date: Thu, 29 Sep 2016 08:51:40 +0200

    On Wed, 28 Sep 2016 22:45:31 +0200
    Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Coś mi tu śmierdzi oszustwem, Dane przesyłane są zdalnie,
    > więc i zdalnie mogą być zmanipulowane.

    Dobrze Ci śmierdzi, wszędzie tam, gdzie do tej pory były zwroty za ogrzewanie, albo
    wychodzili ludzie na zero, tam po założeniu podzielników ciepła mają dopłaty jak za
    domy jednorodzinne, po około 1000 zeta za mieszkanie około 50m2. Bez znaczenia czy
    kaloryfer wali na full, czy skręcony do zera.

    Jednak manipulacja nie jest na danych, tylko na samych podzielnikach, które mierzą co
    i jak chcą.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń