  • Data: 2016-09-29 14:39:15
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Wydaje mi się słuszne, aby w nowym budownictwie ściany pomiedzy lokalami były
    izolowane cieplnie, co przy okazji poprawi zarówno opór akustyczny ścian, jak i
    odporność p.-poź. scian (przykłądowo przy zaizolowaniu wełną mineralną).
    Ale w wielu segmentach ściany pomiedzy poszczególnymi segmentami nie są izolowane
    cieplnie (nie wiem, jak obecnie, chyba zresztą segmenty tracą na popularności).
    Stropy praktycznie są już od lat chcący/niechcący izolowane (wymaganie "podłogi
    pływającej").

    -----
    > Płacenie od metra jest zdrowsze, bo ludzie mają mniejszą pokusę żeby sobie
    zagrzybić mieszkanie w ramach oszczędności na ogrzewaniu.
    > Ale z drugiej strony ludzie potrafią poważnie z tym zdrowiem przesadzić i grzać
    otoczenie bloku na koszt sąsiadów.