  • Data: 2016-09-29 15:50:04
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/29/2016 2:13 AM, Danusia wrote:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:57ec2bff$0$5141$65785112@news.neostrada.pl...
    >> http://www.apator.com/pl/oferta/pomiar-wody-i-ciepla
    /podzielnik-kosztow-ogrzewania/podzielnik-kosztow-og
    rzewania-e-itn-30-5

    > Sprawdź co będzie jeżeli jeden kaloryfer jest całkowicie wyłączony, przez dzień i
    przez noc. Ile na nim nabije, powinno dodać zero. Jeżeli więcej to reklamacja.
    > Wogóle podzielniki to jedno wielkie oszustwo. Gdy zakręcisz wszystkie kaloryfery w
    mieszkaniu to ogrzewać go będą sąsiedzi poprzez ciepłe ściany, sufity i podłogi.
    Przetestowało to już wielu cwaniaków.

    Uwazasz, ze cieplo od sasiada nalezy ci sie za darmo?

    U nas administracja wprowadzila oplate minimalna i maksymalna.
    Jesli nie nabijesz minimum to i tak zaplacisz minimum.
    Jesli nabijesz wecej niz maksimum to nie zaplacisz wiecej.
    W tym drugim przypadku chodzilo szczegolnie o niedocieplone mieszkania
    na ostatnim pietrze i mieszkania narozne.