  • 1. Data: 2005-02-02 08:59:12
    Temat: Podwójne ubezpieczenie OC
    Od: Siumaster<s...@o...pl>

    W maju 2004 kupiłem samochód od innej osoby, który został na mnie
    przerejestrowany (nowe tablice) oraz wykupiłem ubezpieczenie OC w PZU na ten
    samochód. Po prawie roku Allianz przysyła do mnie pismo z pogróżkami, że
    ubezpieczenie OC w Allianz z dniem końca zostało automatycznie przedłużone na
    12 m-cy i mam zapłacić im zaległą składkę od czerwca 2004. Z drugiej strony pismo
    jest na stary numer rejestracyjny pojazdu (obecnie jest inny).
    Z TU Allianz nie mam żadnej podpisanej umowy, OC mam w PZU. Z drugiej strony
    skąd mają moje dane osobowe, przecież jest ustawa o ochronie danych?
    Allianz chce opłaty za OC, inaczej cyt."sprawa zostanie skierowana na drogę
    postępowania sądowego, a następnie egzekucyjnego".
    Czy można w jakiś sposób załatwić ten problem bez kolejnego bezsensownego
    opłacenia OC w Allianz, w końcu mam już OC w PZU.
    Do tej pory sądziłem, że Allianz musi mieć ze mną podpisaną umowę na OC.
    Jak taką sprawę załatwić skoro nie wiedziałem, że poprzednik miał OC w Allianz?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-02-02 15:32:51
    Temat: Re: Podwójne ubezpieczenie OC
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Siumaster<s...@o...pl> napisał:

    > Po prawie roku Allianz przysyła do mnie pismo z pogróżkami,
    To NIE są pogróżki, ale działania TU w oparciu o obowiązujące prawo.
    Żale tu na liscie niczego nie załatwią -udaj się do TU i spróbuj
    wynegocjowac lepsze warunki-może odpuszczą żądania, może zadowolą się
    częścią.

    >skąd mają moje dane osobowe, przecież jest ustawa o ochronie danych?
    Poprzedni właściciel (zgodnie z ustawą) zgłosił fakt zbycia pojazdu i
    podał twoje dane. Ponieważ umowy w przepisanym terminie NIE
    wypowiedziałeś uznaje sie, ze ją zawarłeś na kolejny okres.

    >nie wiedziałem, że poprzednik miał OC w Allianz?
    Bajki piszesz ! Wraz z pojazdem powinieneś od niego umowę otrzymać, a
    Allianz miał obowiązek conajmniej przez 30 dni (od dnia zakupu)
    chronić cię od OC z tytuły użytkowania zakupionego pojazdu.

    Podałem ci podstawę prawną-poczytaj przynajmniej wymienione artykuły
    przed napisaniem kolejnego listu.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2005-02-05 07:52:28
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 2 lut o godzinie 16:32, na pl.soc.prawo, Artur Golanski napisał(a):

    > Podałem ci podstawę prawną-poczytaj przynajmniej wymienione artykuły
    > przed napisaniem kolejnego listu.

    Albom ślepy, albo piszesz o czymś czego nie zrobiłeś. Możesz wskazać gdzie
    podałeś *podstawą prawną* oraz *artykuły* ?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2005-02-05 09:32:53
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał:

    >Możesz wskazać gdzie podałeś *podstawą prawną* oraz *artykuły* ?
    Post z 1 lutego g. 18:18. Wpisz temat i nazwe grupy w Google.
    A ustawe znajdziesz tu: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/1152.htm

    Artur Golański

  • 5. Data: 2005-02-05 10:49:58
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 5 lut o godzinie 10:32, na pl.soc.prawo, Artur Golanski napisał(a):

    > Post z 1 lutego g. 18:18. Wpisz temat i nazwe grupy w Google.

    Kolego - piszesz w wątku z 05-02-2005 i wskazujesz że rzekomo podałes
    podstawy prawne i artykuły.
    Fakt:
    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podwójne ubezpieczenie OC
    Date: Wed, 02 Feb 2005 16:32:51 +0100

    Więc skoro chcesz nawiązać do jakiegoś starego wątku - podaj MIDa - a nia
    pieprz teraz o szukaniu w goglach.

    > A ustawe znajdziesz tu: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/1152.htm

    Lata mi ta ustawa - nie potrzebuję jej na razie szukać ani czytać. Zwracam
    Ci uwagę na nieprecyzyjność Twojego posta i bezmyślne klepanie.
    Bo tak samo może odpisywać Maddy, Gotfryd i wielu innych - "przecież
    podałem podstawę prawną" - a na zwrócenie uwagi - odpiszą:
    - przecież w poście z 01-01-1999r już to pisałem, a ustawę znajdziecie w
    Monitorze .

    Czy teraz potrafisz to zrozumieć do czego "piłem"?

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2005-02-05 12:09:18
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał:

    >Kolego
    Po pierwsze nie jestem twoim kolegą ! Nie schlebiaj sobie.

    >że rzekomo podałes
    >Fakt:
    Zdecyduj się "rzekomo" czy "fakt".
    A to ze fakt, to udowadniać nikomu umiejacemu czytac nie muszę.

    >podaj MIDa - a nia pieprz teraz o szukaniu w goglach.
    Leniu śmierdzący ! Ja śmiesz żądać, aby za ciebie szukać ?
    Sam napisałeś , ze jestes 'ślepy' (to fakt !), a poza tym nie tobie na
    list odpowiadalem i nie mam zamiaru powtarzać to co raz juz napisalem.
    Jesli jestes tematem zainteresowany poczytaj wszystkie listy od
    początku.

    >Lata mi ta ustawa - nie potrzebuję jej na razie szukać ani czytać.
    To nie zawracaj gitary listami nie na temat.

    >a na zwrócenie uwagi - odpiszą:
    Zanim zacznies 'zwracać' komukolwiek zacznij od siebie i na początek
    przeczytaj netykietę. Przyda się. Wiesz co to KF ?
    EOT

    Artur Golański

  • 7. Data: 2005-02-06 08:45:28
    Od: Artur Ch <a...@r...pbza>

    Dnia 5 lut o godzinie 13:09, na pl.soc.prawo, Artur Golanski napisał(a):

    > Zdecyduj się "rzekomo" czy "fakt".

    Inteligencją nie grzesz.

    > A to ze fakt, to udowadniać nikomu umiejacemu czytac nie muszę.

    > Leniu śmierdzący !

    Przecież nie piszesz do swojego ojca, więc po co go tutaj wywołujesz?
    Jeżeli chcesz do niego pisać - a wiesz kim jest - to pisz tam gdzie trzeba
    a nie na grupę.

    > Ja śmiesz żądać, aby za ciebie szukać ?

    Za mnie? Jesteś zakompleksionym fiutem, z nerwicą seksualna żołądka i
    złamana psychiką.

    > Sam napisałeś , ze jestes 'ślepy' (to fakt !), a poza tym nie tobie na
    > list odpowiadalem i nie mam zamiaru powtarzać to co raz juz napisalem.

    Ale tY *GŁUPCZE* temat to temat a nie powoływanie sie na historyczne posty.
    Nic dziwnego że nie potrafisz tego zrozumieć - tWOJE IQ jest równe 12 -
    drzewo stojące w parku ma zapewne większe :)

    > Zanim zacznies 'zwracać' komukolwiek zacznij od siebie i na początek
    > przeczytaj netykietę. Przyda się. Wiesz co to KF ?

    Imbecylu durny - lata które spędziłem w światowej sieci są równe tWOJEMU
    wiekowi - wyjdź z piaskownicy - niech cI ktoś zmieni pampersa -
    pojszczymurku.

    > EOT

    Bo kto tak powiedział? tY? ROTFL

    > Artur Golański

    Mega ROTFL

    --
    A.

  • 8. Data: 2005-02-06 09:12:02
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    > Zdecyduj się "rzekomo" czy "fakt".

    Inteligencją nie grzeszysz.

> [...]

    Imbecylu durny - lata które spędziłem w światowej sieci są równe tWOJEMU
    wiekowi - wyjdź z piaskownicy - niech cI ktoś zmieni pampersa -

    Mega ROTFL

    --
    A.

  • 9. Data: 2005-02-06 12:24:52
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    [ciach]

    Za chamskie "podszywanie się" i podpisywanie (nieudolne zresztą -nawet
    przepisać nie potrafi) moim nickiem listów wędruje skarga do:
    a...@n...task.gda.pl i u...@t...pl
    Ostrzegam, że po kolejnej takiej próbie sprawę skieruję do organów
    ścigania, które na pewno ustalą twoje (lub twoich rodziców) dane.

    Artur Golański