  • 1. Data: 2005-02-02 07:58:34
    Temat: Procedura odzyskania rzeczy zatrzymanych
    Od: Artur <...@...pl>

    Witam,
    Kilka miesiecy temu zakonczyla sie sprawa w sadzie, do ktorej
    w toku dochodzenia zabrano mi samochod oraz sprzet komputerowy.

    W wyroku nie istnieje zadna wzmianka na temat zatrzymanych mi rzeczy.
    Orzeczenia wyroku nie dostalem, wiem jednak jaka jest jego tresc od Pani
    kurator.

    Zlozylem juz prosbe o wydanie rzeczy zatrzymanych, zaskoczyla mnie jednak
    Pani w biurze podawczym mowiac mi, iz musze miec orzeczenie prawomocnego
    wyroku
    z wyszczegolnieniem rzeczy, ktore moga mi byc wydane.

    Teraz nie wiem czy prosba o wydanie rzeczy zatrzymanych,ktora juz zlozylem
    wystarczy??
    Nie wiem tez ile sie czeka na jakis "odzew" w tej kwestii.. Przyjdzie
    jakies pisemko??

    Jaka jest sadowa procedura postepowania w kwestiach wydawania rzeczy
    zatrzymanych??
    Czy w w/w sytuacji moge sie jeszcze bac, ze zatrzymane rzeczy nie zostana
    mi wydane?

    --
    Artur

  • 2. Data: 2005-02-02 16:31:51
    Temat: Re: Procedura odzyskania rzeczy zatrzymanych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyroku
    > z wyszczegolnieniem rzeczy, ktore moga mi byc wydane.

    Bo teoretycznie Sąd w wyroku zamieszcza również zarządzenie co do
    postąpienia z dowodami w sprawie. Z tego co piszesz, to zapomniał. Tak więc
    należało by skierować na sygnaturę akt postępowania zapytanie do sądu, z
    prośbą o wyjaśnienie.

    > Jaka jest sadowa procedura postepowania w kwestiach wydawania rzeczy
    > zatrzymanych??
    > Czy w w/w sytuacji moge sie jeszcze bac, ze zatrzymane rzeczy nie zostana
    > mi wydane?

    Bać się możesz. Zwłaszcza jak nie znasz dokładnie treści wyroku. Ja bym go
    raczej najpierw dokładnie przeczytał.