  • 11. Data: 2004-05-04 14:09:33
    Temat: Re: Podszywanie sie w internecie..
    Od: "jedrus" <j...@n...psst.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:30042004.4ED35479@andykowal.biaman.net...

    > "Dialog" jest cięty na internetowe wybryki swoich userów.
    > Napisz do nic skargę (wypełniając "Abuse zgłoszenie)
    > http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id
    =41
    > W "Twój log" wklej kilka treści postów wraz z nagłówkami,
    > a w "Twój komentarz" opisz wszystko o co Ci chodzi,
    > a gwarantuę Ci, że ten żartowniś przestanie jajcować.

    Chyba to jakis zart ...?????
    Ten gosc nie tylko sobie "jajcuje", ale czuje sie BEZKARNY.
    Wracajac do wroclawskiego dialogu to maja to w nosie.
    Szkoda ze wszelkiej masci abuse nie zajmuja sie tym do czego
    sa powolani

    --
    jedrus

    "Kon do orki to taki ktory nie nauczyl sie grac w brydza i polo
    a szesciopak to nie to samo co szescian:-)"

  • 12. Data: 2004-05-04 14:26:31
    Od: "jedrus" <j...@n...psst.pl>

    Użytkownik "Bartek Jarosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przyszło mi do głowy, że może chodzi tu o
    > tzw. szkodliwość społeczną czynu. Spuszczenie
    > manta paru nierozgarniętym dzieciakom na
    > łamach grupy dyskusyjnej trudno uznać za
    > czyn bezprawny, nawet gdyby wraz z
    > wydrukami udali się na komisariat policji.
    > Wyobraź sobie minę prokuratora, gdyby każdy
    > niedorozwój w tym kraju wpadał do niebieskich
    > ze skargą typu : "Franek Z. powiedział, że jestem
    > głupi i podszył się pode mnie".
    >
    > Bartek Jarosz

    Bartku Jarosz, vel Slodziku, vel Darku Krajewski, vel Papiku
    nadajacy z tego samego komputera a wdzwaniajacy sie
    z wroclawskiego dialogu.
    Mnie przyszlo do glowy ze warto byloby cobys zastanowil
    sie nad mozliwoscami leczenia przypadlosci ktora cie dotknela.
    Mysle ze jest jeszcze na to czas, bo choroba w miare wczesnie
    zdiagnozowana daje sie wyleczyc.
    Tak sie sklada, ze stajesz sie dosc popularny w usenecie i wiedz
    ze twojego "jajcowania" kres niebawem nastapi.
    Wiem, ze za chwile w ramach rewanzu pojawi sie tu masa jedrusiow
    ( tak jak pojawil sie nowy Papik ), ale to przezyje :-))

    A tak BTW !!!!
    Jest to klasyczny przypadek podszywania sie i o to
    pytal Papik. Moze ktos z prawnikow bedzie wiedzial
    jak taka sytauacje "ugryzc" .....??????

  • 13. Data: 2004-05-06 08:38:54
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 4 May 2004 16:26:31 +0200 , jedrus napisał/napisała:
    > A tak BTW !!!!
    > Jest to klasyczny przypadek podszywania sie i o to
    > pytal Papik. Moze ktos z prawnikow bedzie wiedzial
    > jak taka sytauacje "ugryzc" .....??????

    dzwonilem na policje a raczej odpowiednia ich komorke :)
    nie ma nic takiego w KK dot. podszywania sie w necie. Moza za to wejsc na
    droge sadowa na podstawie KC, jesli dowiedziesz,ze Twoje dobra osobiste
    zostaly powaznie naruszone.. a te procesy trwac potrafia od kilku lat do
    nieskonczonosci. :)
    Tak wiec, slodzik, vel Papik (ten z dialogu a nie z cocoona) jest w swietle
    prawa bezkarny.
    No ale weszlismy do UE :>> hehe

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 14. Data: 2004-05-06 09:24:34
    Od: "jedrus" <j...@n...psst.pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

> [...]
    > droge sadowa na podstawie KC, jesli dowiedziesz,ze Twoje dobra osobiste
    > zostaly powaznie naruszone.. a te procesy trwac potrafia od kilku lat do

    Tia, "spychologia" i "botoniemoizm" tkwia korzeniami jak zapyzialy
    chwast:-(

    > Tak wiec, slodzik, vel Papik (ten z dialogu a nie z cocoona) jest w
    swietle
    > prawa bezkarny.

    Moze tak by bylo gdyby sprawe potraktowac jednostkowo tzn 1:1.
    Sam widzisz ze z dnia na dzien "rozkreca sie" lamanie netykiety,
    ublizanie Internautom oraz przywlaszczanie i zarzadzanie ich danymi.
    Skala procederu obejmuje coraz wieksza grupe poszkodowanych
    a wiec mam nadzieje ze niebawem final nastapi.

    Papik w grupie zawsze razniej :-))))

    > No ale weszlismy do UE :>> hehe

    Hehehe, na razie jestesmy -ale na filmie :-))

    jedrus

  • 15. Data: 2004-05-06 10:53:45
    Od: "Papik" <p...@b...pl>

    > :>

    > :>

    A na jakiej podstawie Sąd miałby roztrzygnąć, który Papik ma prawo do Papika?

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing

  • 16. Data: 2004-05-06 12:21:06
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia 6 May 2004 12:53:45 +0200, Papik napisał/napisała:
    > A na jakiej podstawie Sąd miałby roztrzygnąć, który Papik ma prawo do Papika?

    na podstawie korespondencji z ktorej jasno widac (przyklad 3 maili),ze
    nalezy Ci sie lekarz :>
    Zreszta EOT, adresy specjalistow znajdziesz w kazdej przychodni.

  • 17. Data: 2004-05-06 13:38:40
    Od: "papik" <p...@b...pl>

    Papika?

    > na podstawie korespondencji z ktorej jasno widac (przyklad 3 maili),ze

    Tak się składa, że kot mojej siostry nazywa się Papik i jestem związany
    z nim emocjonalnie i mam rezygnować z używania tego nicka bo ty wysłałes
    pierwszego z trzech maili?

    > nalezy Ci sie lekarz :>
    > Zreszta EOT, adresy specjalistow znajdziesz w kazdej przychodni.

    Tobie również Prokurator poleci lekarza jak zaczniesz skłądać doniesienia
    na innych papików w internecie.

  • 18. Data: 2004-05-06 17:02:26
    Od: "piotr nowak" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Mam wrażenie, że łatwiej byłoby rozmawiać o jakimś
    konkretnym przypadku. Ja na przykład otrzymuję codziennie (lub prawie)
    maile z moim aliasem e-mail w polu nadawca. Nie mam w tej domenie
    kont pocztowych więc jest dla mnie jasne, że ktoś się podszywa.
    Nie wspomnę o masie odpowiedzi na "moje" wiadomości.

    Umieściłem już na stronie przeprosiny za dziwnych "żartownisiów".
    Poza tym jestem bezradny. Macie jakieś pomysły?? Dostawca domeny zaproponował
    zmianę (usunięcie) spamowanych aliasów ale nie wydaje mi się to dobrym pomysłem.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2004-05-06 21:04:54
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 6 May 2004 17:02:26 +0000 (UTC), piotr nowak napisał/napisała:
    > Poza tym jestem bezradny. Macie jakieś pomysły?? Dostawca domeny zaproponował

    ja mam pomysl:
    odwiedz lekarza :>

    Ps. jakos alergicznie bede reagowal na dialog z wroclawia, wiec mi wybaczcie