  • 1. Data: 2004-04-30 11:47:07
    Temat: list polecony - zniszczona zawartość
    Od: "Kopajt ;-\)" <k...@l...onet.pl>

    Witam.
    Mam nastepujace pytanie - znajomy chce wyslac mi poczta modele
    kartonowe. Co moge zrobic, jesli list taki bedzie gdzies na poczcie
    zgiety* na pol przez jakiegos listonosza, zeby ulatwic sobie zycie.
    Wielkosc listu jest to ok. A3, wiec jest duzy. Czy poczta zwraca wartosc
    takiego listu ???

    Dodam, ze to ma byc list polecony priorytetowy.

    * - zgiety w odniesieniu do modelu kartonowego - zniszczony

    --
    __|__
    ---o-(_)-o--- Pozdrówka for @ll - KOPAJT

  • 2. Data: 2004-04-30 11:54:16
    Temat: Re: list polecony - zniszczona zawartość
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Kopajt ;-) wrote:

> [...]
    > zgiety* na pol przez jakiegos listonosza, zeby ulatwic sobie zycie.
    > Wielkosc listu jest to ok. A3, wiec jest duzy. Czy poczta zwraca wartosc

    To niech zrobi z tego paczke i odpowiednio utwardzi opakowanie zeby nie
    korcilo nikogo zginanie.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-04-30 13:08:00
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Kopajt ;-) wrote:

> [...]
    > takiego listu ???
    >
    > Dodam, ze to ma byc list polecony priorytetowy.

    to nadawca odpowiada za poprawne zapakowanie przesyłki.
    Jak coś jest delikatne, to robi się paczkę lub wysyła kurierem
    Listy służą do wysyłania korespondencji.

  • 4. Data: 2004-04-30 13:24:21
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    > To niech zrobi z tego paczke i odpowiednio utwardzi opakowanie zeby nie
    > korcilo nikogo zginanie.

    Witam,

    Nawet jesli zrobi z tego paczke to nadal moze to wyslac jako list polecony jesli nie
    przekroczy
    okreslonej wagi.
    A czy moze to zrolowac i wlozyc do tuby? Byloby bezpieczniejsze i mniejsze.

    Podrowienia,

    Marek

  • 5. Data: 2004-04-30 18:13:42
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik poilkj napisał:
    [ciach]
    > to nadawca odpowiada za poprawne zapakowanie przesyłki.
    > Jak coś jest delikatne, to robi się paczkę lub wysyła kurierem
    > Listy służą do wysyłania korespondencji.

    Aha.. dupa... Kiedys wyslalam paczka kurierem pieknie opakowany i
    utwardzony witrazyk 30x50cm. Odbiorca dostal go w proszku... ;-(
    Jakis palant chyba nim rzucal.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

  • 6. Data: 2004-05-01 19:22:42
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    > Kopajt ;-) wrote:

    > to nadawca odpowiada za poprawne zapakowanie przesyłki.
    > Jak coś jest delikatne, to robi się paczkę lub wysyła kurierem
    > Listy służą do wysyłania korespondencji.

    tak, zdecydowanie tak, obowiązkiem nadawcy jest tak zapakować paczkę, aby
    podczas transportu zawartość nie uszkodziła się.
    Nie mam pewności, ale teraz nie ma chyba już opcji "ostrożnie" jeśli chodzi
    o paczki pocztowe.
    W przypadku modeli kartonowych zresztą byłoby to bez sensu.

    Pozdrawiam
    kw1618

  • 7. Data: 2004-05-01 21:48:49
    Od: k...@n...op.pl

> [...]
    > takiego listu ???
    >
    > Dodam, ze to ma byc list polecony priorytetowy.

    Wrzuc do srodka kawalek stalowej blachy ;-) Do 2kg mozna wyslac
    to jako list ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2004-05-02 08:24:17
    Od: "kuku" <k...@g...pl>

    > Wrzuc do srodka kawalek stalowej blachy ;-) Do 2kg mozna wyslac
    > to jako list ...

    Niezly pomysl - tylko ja bym raczej wrzucila jakis twardy plastik tego
    formatu. Moze nie beda sie z tym sielowac listonosze...:)

    joan

  • 9. Data: 2004-05-04 11:11:42
    Od: "Kopajt ;-\)" <k...@l...onet.pl>

    Dziekuje za wszystkie propozycje.
    Wlasnie teraz ustalamy co bedzie najlepsze - chyba wygra opcja z
    plastikowa "wkladka"

    --
    __|__
    ---o-(_)-o--- Pozdrówka for @ll - KOPAJT